G: Monelta ja miten aamulla heräät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselijä

Vieras
Monelta heräät aamulla? Heräätkö herätyskelloon vai herättääkö lapset? Ja vielä ,menetkö töihin vai oletko kotiäiti?

Itse herään seitsemän ja kymmenen välillä, kun puolivuotias poikani herättää...

Voisko näitten vastausten perusteella jo vetää johtopäätöksen, että kotiäidit herää siihen, että lapset herää ja herätyskelloon herätään vain sillon, kun pitää herätä töihin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä:
Voisko näitten vastausten perusteella jo vetää johtopäätöksen, että kotiäidit herää siihen, että lapset herää ja herätyskelloon herätään vain sillon, kun pitää herätä töihin...

Näin meillä ainakin. Paitsi että poika kyllä herää niin aikaisin, ettei herätyskelloa tarvita nytkään kun molemmat käydään jo töissä.

Herään joka aamu klo 4.15 - 06.00. Vähän vaihtelee, joku aamu herään aikaisemmin kuin toinen aamu. Ilman kelloa herään, jo vuosia. Menen töihin kahdeksaan, yleensä nousen sängystä 05.45.

Mä, kotiäiti, en näe mitään syytä laittaa kelloa herättään jos mihinkään ei tarvi lähteä aamusta. Kyllä meillä ainaki nukutaan niin pitkään kuin lapsella unta piisaa. Ite herään välillä ennen lasta ja nautin niistä aamuista. Saan lukea lehden ja juoda kahvit kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa.

6:40 pärähtää kelloradio soimaan. Olen niin väsynyt nykyään aamuisin, että nouseminen on tosi vaikeaa. |O

Töissä kuljen.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Mä, kotiäiti, en näe mitään syytä laittaa kelloa herättään jos mihinkään ei tarvi lähteä aamusta. Kyllä meillä ainaki nukutaan niin pitkään kuin lapsella unta piisaa. Ite herään välillä ennen lasta ja nautin niistä aamuista. Saan lukea lehden ja juoda kahvit kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa.

Jep. Jos mulla arkivapaa ja tirpat kotona mun kanssa niin aika usein laitan kellon soimaan jo klo 7 tai herään kun mies lähtee, juon kahvit rauhassa ja istun tässä, mutta jos koko perhe v-loppuna kotona niin nukutaan kyllä niin pitkään kun mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:

Mä oon joskus yrittäny laittaa itelle herätyskellon soimaan, että saisin nauttia just tuosta rauhallisesta aamusta, mutta poikapa onkin sitten herännyt siihen, joten nyt suosiolla odotan että poika herättää. Yleensä näin käy kello 8.

Yhteistyössä