G:miten usein käyt baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halloota
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen 28 v ja naimisissa, 2 lasta.
Viimeksi olen käynyt baarissa 4 kk. sitten kesällä. Seuraavan kerran menen parin viikon päästä kun on työpaikan pikkujoulut.
Muutaman kerran vuodessa siis vaan :)

mitä tarkoitetaan baarissa käymisellä, jos sitä että vedetään pää täyteen, en koskaan. Pari lasia viiniä/siidedriä voin ystävän kanssa käydä juomassa ehkä keskimäärin kahden kuukauden välein. Välillä menee useita kuukausia etten käy ollenkaan, välillä voi käydä vaikka kaksi kertaa kuukaudessa

Kerran vuodessa jos sitäkään. Tänä vuonna en vielä ole kertaakaan käynyt. Ei oikeastaan kiinnostakaan käydä. Kaipa sitä on tullut vaan vanhaksi ja viihtyy enemmän kotona.
35v, naimissa ja 3 lasta (15v, 8v ja 6v).

Olen 28v, lapsia kaksi ja naimisissa. Käyn baareissa ehkä kerran vuodessa. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän niissä viihdyn.

Mieluiten käyn syömässä hyvässä ravintolassa pitkän kaavan mukaan, tai konsertissa tai teatterissa. Lahdessa ei oikein ole sellaista baaria, jossa nyt viihtyisin, eli sellaista tunnelmallista jossa musiikki ei pauhaisi täysillä taustalla.

No ensinnäkin mun baarissa käyminen tarkoittaa sitä että juon muutaman, olen pienessä hiprakassa mutta en todellakaan heilu hulluna humalassa, ei sovi mun "arvolle" jos sen nyt noin voi ilmaista :D Ikää mulla 22, olen avoliitossa mutta en lasten isän kanssa. Lapset ovat joka toinen viikonloppu isällään, silloin saatetaan toisinaan miehen kanssa lähteä pyörähtään kavereita katsomaan (ne kun on kaikki viikonloppusin baarissa) mutta tätä tapahtuu ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, jos silloinkaan.

Olen 38vuotias, lapset ovat 17v, 11v, ja 2v. Viimeksi olin baarissa heinäkuussa kun olin mieheni kanssa Puolassa. Viimeisenä iltana käytiin paukulla ja vähän koitettiin saada oloa paremmaksi kun oli takana hyvin rankka reissu. Yhden paukun join ja aikaisemmin olin juonut kaksi lasia viiniä ruokaravintolassa. Sen jälkeen en ole ollut missään ja saattaa olla, että seuraava kerta tosiaan on ensi kesänä.

[QUOTE="joo";24959179]mitä tarkoitetaan baarissa käymisellä, jos sitä että vedetään pää täyteen, en koskaan. Pari lasia viiniä/siidedriä voin ystävän kanssa käydä juomassa ehkä keskimäärin kahden kuukauden välein. Välillä menee useita kuukausia etten käy ollenkaan, välillä voi käydä vaikka kaksi kertaa kuukaudessa[/QUOTE]

näemmä iät ym, itse 27, lapset 10v, 6v ja 1v5kk avioliitossa olen.

Kotibileissä tai baarissa lähes joka viikonloppu, välillä kahdestikin. Ei lapsia, mutta aviomiehen kanssa ollaan yleensä aina yhdessä liikenteessä.

Kuulostaa varmaan ihan kauhealta, mutta osa noista kerroista on sellaisia, että juodaan parit ja mennään klubeille tanssimaan. Takaisin kun Suomeen muutetaan, niin tuskin tulee käytyä enempää kuin kerran kuussa.

Yhteistyössä