G: miten usein käyt baarissa ryyppäämässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gsh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gsh

Vieras
ikäsi? lastesi ikä? missä lapset ovat kun olet baarissa.

itse olen 28v, lapset 9v ja 7v. Baarissa käyn n. 3 kertaa vuodessa. Silloin lapset mummolassa yhden yön.

ja nyt puhutaan nimenomaan baarissa käymisestä ryyppämisen merkeissä, ei siitä että istutaan tunti kahvikupin äärellä.

6 kertaa oon käyny pojan jälkeen joka kohta 2v...yhden yön ollut mummulassa ja yleensäkäkään yötä missään...muilla kerroilla isänsä kanssa kotona...niin ja mä oon 26

Meinasin vastata, etten koskaan, mutta kävinhän mä kesällä kerran. :D Voishan sitä useammin käydä, mutta kaverit on kaukana. 36v. lapset 4- ja 2v. Lapset oli isänsä kanssa.

Mä 33, lapsi 1v ja käyn 0-1krt/kk, lapsi tuolloin aina kotona iskän kanssa. Toista yritetään, että kohtapa ne menot taas loppuu pariksi vuodeksi, nyt pitää vähän rillutella kun voi... :)

Minä 30 v., käyn baarissa juomassa ehkä kerran vuodessa tai kerran kahdessa vuodessa (juon kyllä sitten muuten, mutta en baarissa :D ) Lapsi alle 2v. ja hänen syntymänsä jälkeen olen käynyt kaksi kertaa baarissa, toisella kerralla oli miehen kanssa kotona ja toisella kertaa oli sukulainen katsomassa.

24v ja lapsi 4 v. Käyn yleensä kerran kuukaudessa, joskus pitempiäkin taukoja ja joskus saatan käydä parikin kertaa kuussa. Lapsi mummoloissa tai isänsä kanssa. Ja toisen yritys menossa, joten menot on nyt jätetty..

Minä 39 v ja lapset 13 v ja 9 v. Viimeeksi kävin baarissa ryyppäämässä noin 5 vuotta sitten, lapset oli tuolloin kotona isänsä kanssa. Sitä ennen kävin yökerhossa vuonna 2002, mieheni kanssa. Ei pahemmin tule baareissa rampattua...

Kerran vuodessa, ehkä, jos sitäkään. Baarit, plääh, täynnä juopuneita ihmisiä sökeltämässä jotakin. Omat illanvietot omassa porukassa on jees. Siellä ei kukaan (ainakaan tähän mennessä) ole mennyt övereihin viinan kanssa.

Yhteistyössä