G: Miten usein juot alkoholia? Milloin viimeksi? Milloin seuraavan kerran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Raivotar

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
3 665
0
36
Mukaan luetaan kaikki alkoholia sisältävät juomat eli viinat, kaljat, siiderit, viinit jne.

Minä juon keskimäärin kerran kuukaudessa. Viimeksi uutena vuotena ja seuraavan kerran ensi kuussa kun lähdemme risteilylle kavereiden kanssa.

juon n. 2,5 kk välein eli 4 kertaa vuodessa. Silloin oon yleensä likkakavereiden kanssa hippaamassa. Saunasiideriä tulee juotuu joskus kerran kuussa, ei ees aina niinkiäin usein. Uutena vuotena join viimeksi ja seuravan kerran...en tiedä vielä. Mieli ei ainakaan vielä tee.

Ennen raskautta tuli muutamaan kertaan juotua kuukaudessa. Nyt ei tietenkään pisaraakaan. Seuraavan kerran ehkä elokuussa, jos raaskin. Silloin voisi viedä vaavin hoitoon vanhemmilleni ja me voitaisiin juhlia mun synttäreitä ja pitää kavereille tuparit uudessa talossa.

Kaikki lasketaan?

Sitten viikottain. Juon usein yhden siiderin tai lasillisen viiniä illalla.

Viimeksi olin lauantaina työkaverin läksiäisissä.
En tiedä koska meen hipalle seuraavan kerran, mutta varmaan viikonloppua juon viiniä mökillä.

Harvemmin nykyään tulee otettua oikeen kunnolla, mutta saunakaljan saatan ottaa silloin tällöin. Kunnon lärvit oli viimevuoden puolella, 1 saunakaljan join toissa lauantaina, ja nyt ens perjantaina otetaan taas oikeen kunnolla :D

Juon harvoin, ehkä 3 kertaa vuodessa.
Viimeeksi join sunnuntaina: oltiin laivalla, ja join yhden päärynäsiiderin, yhden karpaloviskipaukun ja yhden Cuba Libren.
Seuraavan kerran juon...jaa-a, ei aavistustakaan.

Lähes päivittäin illallisen yhteydessä lasillinen punaviiniä, viikonloppuisin lisäksi lasillinen tai kaksi iltaa istuessa mieheni kanssa. Päivittäinen pieni punaviiniannos on hyväksi terveydelle, sanoi työpaikkalääkärikin.

Normaalitilassa juon ehkä joka toinen viikonloppu, mutta kohtuudella vain. Todellisesta humalatilasta on aikaa varmaan vuosia.

Ai niin, join viimeksi huhtikuussa alkoholia. =)
*muoks* Seuraavan kerran juon synnytyksen jälkeen, kun tullaan vauvan kanssa kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Lähes päivittäin illallisen yhteydessä lasillinen punaviiniä, viikonloppuisin lisäksi lasillinen tai kaksi iltaa istuessa mieheni kanssa. Päivittäinen pieni punaviiniannos on hyväksi terveydelle, sanoi työpaikkalääkärikin.

Toi punaviinilasi illassa kuulostaa jotenkin hienolta ja kivalta mut mä en tykkää punkusta eikä valkkari tai olut oo sama asia. Jos tiedät punaviineistä paljon nii anna vinkkejä millä ois hyvä aloittaa "totuttelu" punkkuihin.