G: Miten usein juot alkoholia? Milloin viimeksi? Milloin seuraavan kerran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G: Miten usein juot alkoholia?
- todella harvoin, hyvä jos 1-4 kertaa vuodessa.

Milloin viimeksi?
- Syyskuussa 2006, 50-vuotispäivillä.

Milloin seuraavan kerran?
- Varmaan kaverin häissä ensi kesänä, juon alkumaljan.

Mä oon sen verran perso oluelle että oon raskausaikana juonut niitä alkoholittomia kaljoja. Nekin on mielestäni ihan hyviä. Kaverini perjantaina maistoi minulta sitä ja sanoi että kyllä aito kalja on parempaa, mutta minä muistan sen oikean Sandelsin maun vain päiväunissani....

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Mä oon sen verran perso oluelle että oon raskausaikana juonut niitä alkoholittomia kaljoja. Nekin on mielestäni ihan hyviä. Kaverini perjantaina maistoi minulta sitä ja sanoi että kyllä aito kalja on parempaa, mutta minä muistan sen oikean Sandelsin maun vain päiväunissani....

Nonnii. Nyt alko maistuu oluen hyvä maku sen verran suussa et joskos seuraava saunailta oiskin tänään täällä meillä :D

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:

Nonnii. Nyt alko maistuu oluen hyvä maku sen verran suussa et joskos seuraava saunailta oiskin tänään täällä meillä :D

Kyllä suu täälläkin nappasee :D . Voi että on ihana sitten kesällä ottaa huurteinen olut saunan jäähyllä...Aijai.... Nää on näitä raskauden haittapuolia.... ;)

Joulun jälkeen join viimeksi muutaman oluen..
Ajattelin että jos maalis-huhtikuussa lähtisin seuraavan kerran, jos jaksais kaupunkiin vääntäytyä tyttökamun kanssa :)

yleensä perjantaisin saunan jälkeen pari lonkeroo tai siideriä+ jotain liikööriä tai konjakkia kahvin kera. Isompia satseja menee harvoin 1-2 x vuodessa... eli voi kai sanoa että olen säännöllinen (mutta kohtuullinen)käyttäjä!

Viikonloppuna yleensä parit saunaoluet ja esim. pari punkkulasia. Oikein kunnolla tulee otettua harvemmin kun ei kovin usein tule käytyä tuulettumassa. Mutta sitten kun pääsee niin sen huomaa sitten seuraavana aamuna :whistle:

Nyt en juo, koska olen raskaana. Ennen tätä raskautta oli viiden kuukauden "raskaudeton" aika, jolloin ehdin juoda kaksi alkoholiannosta(toisen heinäkuussa ja toisen lokakuussa). Ennen ekaa raskautta join oikeastaan joka viikonloppu vähän. Humalassa olen ollut viimeksi syksyllä 2006.

Seuraavaksi juon varmaan ensi syksynä:)

siitä asti kun kaljan keksin (14-15 vee ) niin joka viikonloppu.
20 vuotis synttäreillä tapahtu sellasta että sitten olinkin 11 viikkoa juomatta.
nyt kerran kuussa jos sanotaan näin keskimäärin.
vähenemään päin jos alkaa vauvanteko :)*kop kop*

ehkä kerran pari kuussa, mut useimmin se pari kertaa kuussa on siis niin, et viikonloppuna hyvän ruuan ohella illalla voin juua yhden sidukan tai saunan jälkeen. Mut ihan hippaamaan jos lähen ja silloin kännit juon, ni tapahtuu ehkä kerran kuussa tai harvemmin..usein harvemmin. Uutena vuotena join viimeks ja silloinkin oltiin kamujen kesken kotona ja ens viikonloppuna ois tarkoitus lähteä hippaamaan. Uutta vuotta edellinen kännäys olikin marraskuun puolella...sitä edellistä en ees muista...

oodela harvoin, ehkä kerran kolmessa vuodessa. Työnantajan järjestämässä juhlassa jossa sai juoda ja syödä niin paljon kun halusi. ja silloin join 3 olutta työnanatjan laskuunaj jatkoille menn.essä pojat tarjos yhden, enepää ei maistunut. sitä enne olin humalassa isäni 50v synttäreillä v. 2000.
seuraavasta kerasta en tiedä koska juon, riippu niiin monesta asiasta, mutta siloi viimeistään kun täytän itse 40 ja siihen on aikaa vielä 5v :D