G:Miten teidän mies "lämmitelee" teitä sänkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymyss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

[/quote]

Siis mitä? Miten hän kieltäytyy?
"En halua."
"En jaksa."

Vai miten?[/quote]

Yleensä tuumaa, että voi kulta sua. Taputtaa pepulle ja rupeaa nukkumaan. Tai sitten lupaa seuraavalla kerralla hoitaa mut. Eikä sittenkään hoitele. Ihan viime aikoina en oo jaksanu edes kysellä hoiteluita.. :(

Melko usein saattaa tulla kasvojeni eteen heiluttelemaan vehjettään kun katson telkkaria ja pyytää saamaan suukkoa "siihen". Odottaa vain suuhoitoa ja saattaapa KUIVAAN sormettaakin.
Ai että se sit kiihottaa... :(

"En halua."
"En jaksa."

Vai miten?[/quote]

Yleensä tuumaa, että voi kulta sua. Taputtaa pepulle ja rupeaa nukkumaan. Tai sitten lupaa seuraavalla kerralla hoitaa mut. Eikä sittenkään hoitele. Ihan viime aikoina en oo jaksanu edes kysellä hoiteluita.. :([/quote]

No hoida ite ittes? Ja miehen nähen ihan vapaasti vaan :D

"En halua."
"En jaksa."

Vai miten?[/quote]

Yleensä tuumaa, että voi kulta sua. Taputtaa pepulle ja rupeaa nukkumaan. Tai sitten lupaa seuraavalla kerralla hoitaa mut. Eikä sittenkään hoitele. Ihan viime aikoina en oo jaksanu edes kysellä hoiteluita.. :([/quote]

No onpas aika törkeää, kuulostaa aika alentuvalta.

Meillä mies pitää huolta, että saan aina käsin tai suun avulla. (en siis saa yhdynnässä) Ei ole koskaan kieltäytynyt, enkä ole edes joutunut varmaan koskaan itse sitä pyytämään. Pahalta tuntuisi, jos olisin sinun tilanteessasi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä mies pitää huolta, että saan aina käsin tai suun avulla. (en siis saa yhdynnässä) Ei ole koskaan kieltäytynyt, enkä ole edes joutunut varmaan koskaan itse sitä pyytämään. Pahalta tuntuisi, jos olisin sinun tilanteessasi.

Pahaltahan se tuntuukin.. :/ Joku ehdotti sitä, että hoitelisin ite itteni siinä miehen silmien alla.. kokeiltu on. Mieheen se ei tehnyt mitään vaikutusta ja itse jotenkin koen sen lähinnä noloksi. Mutta en mä jaksa tästä enää tälle iltaa.. Annetaan muidenkin kertoa, miten miehet lämmittelee.. määhän voin sitten jättää tän keskustelun koneelle auki, josko mies lukis ja ottais oppia?? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja rouva 83:
Melko usein saattaa tulla kasvojeni eteen heiluttelemaan vehjettään kun katson telkkaria ja pyytää saamaan suukkoa "siihen". Odottaa vain suuhoitoa ja saattaapa KUIVAAN sormettaakin.

Miksette opeta näitä miehiä tavoille, miksi siedätte tälläistä kohtelua??!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mies: Kuksitaanko me tänään?
minä: no en voi vielä tietää jaksaako..
Mies: no pitäis vaan tietää et käynkö vessassa.. (suuttuu)

Miten vessassakäynti siihen liittyy? :D

käy sitten vetämässä käteen siellä..

Aa... Mä aattelin että liittyykö se jotenkin vehkeiden puhtauteen...

Mä kyllä vähän ihmettelen, että miten törkeitä miehiä monella oikein onkaan.
Meilläkin saatetaan heittää vitsillä, että "Nyt kyllä maistuis suihinotto" tai "Jaa-a, saiskohan sitä melaa tänään jalkoväliin?", mutta kun oikeasti "lämmitellään", niin silloin myös lämmitellään (suudellaan, nuollaan, hyväillään, puristellaan) Kerrasta riippuen välillä hellästi, välillä rajummin, mutta ei tuolla tavalla alentuvasti. Eikä todellakaan työnnetä sormia kuivaan p****n tms.

Huh.

Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja rouva 83:

Miksette opeta näitä miehiä tavoille, miksi siedätte tälläistä kohtelua??!

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja jabadabaduu:

Pahaltahan se tuntuukin.. :/ Joku ehdotti sitä, että hoitelisin ite itteni siinä miehen silmien alla.. kokeiltu on. Mieheen se ei tehnyt mitään vaikutusta ja itse jotenkin koen sen lähinnä noloksi. Mutta en mä jaksa tästä enää tälle iltaa.. Annetaan muidenkin kertoa, miten miehet lämmittelee.. määhän voin sitten jättää tän keskustelun koneelle auki, josko mies lukis ja ottais oppia?? ;)

Voisit tehdä myös niin, ettet anna miehelles ennen kuin hän on "hoidellut" sut ennen yhdyntää. Siinäpähän sitten saa valita...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja jabadabaduu:

Voisit tehdä myös niin, ettet anna miehelles ennen kuin hän on "hoidellut" sut ennen yhdyntää. Siinäpähän sitten saa valita...

No silloin ollaan molemmat kokonaan ilman.. Ei hyvä sekään. Mä kuitenkin tykkään siitä läheisyydestä, mitä seksin aikana on, siksi mieluummin otan seksin ilman laukeamista kuin ei seksiä ollenkaan..

Yhteistyössä