V
vierailija
Vieras
Nyt 'suhde' on lopetettu.. jotenkin harmittaa ja ikävöin hänen viestiä. Mutta totta se on, olen luonut itselleni mielikuvan ja etäisyydellä kaikki hyvin, mutta kasvotusten todellisuus on toinen. Näin on varmaan parasta kaikille.
Taas on jotenkin yksinäinen ja surullinen olo.
Taas on jotenkin yksinäinen ja surullinen olo.