G: Mitä TURHAA otit sairaalakassiin mukaan itselle tai vauvalle?

  • Viestiketjun aloittaja VIERAS
  • Ensimmäinen viesti
VIERAS
Tai ostit kotiin?

Itse otin sairaalaan liikaa omia vaatteita, ei niitä tullut sitten paljoa pidettyä paitsi kun lähti kotiin..
Kotiin ostin turhaan maidonkerääjän (vai mikä onkaan..) talkkia yms myös hamstrasin eikä tullut tarvetta.
 
Tuo äitiyspakkauksen toppapuku. Lapsonen hukku sinne, oli mahdoton saada edes turvaistuimeen poislähtiessä kun ei tienny missä hihassa tai lahkeessa lapsi oli. MP3-soitintakaan en kyllä käyttänyt.. oli parempaa tekemistä tuijotella tyttöä.
 
Mulla ei ollu mukana kun käsilaukku, joten ei ollu turhuuksia mukana, mutta en kyl mitään kaivannukkaan.
Kotona turhaa esikoisen kanssa oli tutit, tuttipullot ja korvikkeet, joita olin jostain syystä suorastaan hamstrannu :whistle:
 
vieras
Läksin käynnistykseen ja lähipiirin kokemuksia kuunnelleena oletin makoilevani käynnistyskaapeleissa pitkäänkin. Otinpas käsityön mukaan. Ei tullut oikein virkkailtua, kun lähti kerrasta käyntiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
kirjan B)
Hei, siis joko sulla on nyytti? :)
Juu. :D

ja tosiaan tuota kirjaa en ehtinyt edes vilaista. Tai ei oikeastaan niinkään kiinni ehtimisestä kuin jaksamisesta... Ja vauvalla oli turhaa toppapuku, sillä ei lopulta saatu sitä siellä sairaalassa sille päälle niin, et ois saatu vielä kaukaloon koko kokonaisuus. Tuli sitten vain toppis kaukalon päälle käärittynä kotiin ja hyvin tarkeni niinkin. :D
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Juu. :D

ja tosiaan tuota kirjaa en ehtinyt edes vilaista. Tai ei oikeastaan niinkään kiinni ehtimisestä kuin jaksamisesta... Ja vauvalla oli turhaa toppapuku, sillä ei lopulta saatu sitä siellä sairaalassa sille päälle niin, et ois saatu vielä kaukaloon koko kokonaisuus. Tuli sitten vain toppis kaukalon päälle käärittynä kotiin ja hyvin tarkeni niinkin. :D
Onnea ihan hirmuisesti :) menikö synnytys hyvin? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Juu. :D

ja tosiaan tuota kirjaa en ehtinyt edes vilaista. Tai ei oikeastaan niinkään kiinni ehtimisestä kuin jaksamisesta... Ja vauvalla oli turhaa toppapuku, sillä ei lopulta saatu sitä siellä sairaalassa sille päälle niin, et ois saatu vielä kaukaloon koko kokonaisuus. Tuli sitten vain toppis kaukalon päälle käärittynä kotiin ja hyvin tarkeni niinkin. :D
Onnea ihan hirmuisesti :) menikö synnytys hyvin? :)
Meni tosi hyvin, en ois voinu paremmin toivoa. :) Mulle suotiin myös vain 5 minsan ponnistusvaihe. :D
 
...
Mä en ottanut mitään muuta mukaan kuin neuvolakortin, mies toi sitte vaatteet kotiinlähtöä varten mulle ja vauvalle, ja näin mentiin jokaisen kolmen syntyessä.

Ikinä oo ymmärtänyt noita sairaalakassilistoja ym...
 
Ei mulla lähtiessä mukana mittään ollu. Ei siis mittään muuta ko päällä olleet vaatteet... Tosin ambulanssi minut nouti hätäsektioon... Sitte kotiinlähtö päivänä isän piti tua mulla kassi koska kahen viikon aikana oli sitä tavaraa kertyny, kortteja, kirjoja, karkkia ym piristäviä tavaroita mitä kaveri ja isä mulle toi... Exä tais tua vain kotiinlähtövaatteet mulle. Vauva ei päässy yhtä aikaa kotia minun kans...
 
nelli
Alkuperäinen kirjoittaja synnyttänyt 4kk sitten:
Otin omat farkut, jotka kuvittelin laittavani jalkaan sairaalasta pois lähtiessä..heheh...ei ihan mennyt jalkaan...
mä otin kans farkut :D ois ne mahtuneet mutta p* revenneenä ei sitten se haarasauma oikeen innostanutkaan :X
 

Yhteistyössä