varalta
neuleen. aattelin kai ettei aika käy pitkäksi, mutta no myönnettäköön: en tainnut neuloa yhtään.
oikeesti oli kamalaa varmaan istua verkkareissa ja t-paidassa autoon ja ajella kotiin??? Mitä ihmettä ois pitänyt olla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no näinpäin, että mitä olisi kannattanut pakata sinne kassiin: kotiinlähtövaatteet itselleni!
Olin pakannut ne eri kassiin, että mies tuo ne sitten tullessaan kun tulee hakemaan meitä kotiin. Ukkokulta kuitenkin unohti täpinöissään koko kassin ja niinpä mulla oli kotiinlähtövaatteina oloasu eli verkkarit ja t-paita, joilla olin sairaalassa oleskellut... Sairaalaan mennessä oli lapsivedestä kastunut mekko, joten sekään ei tullut kysymykseen.
Ei naurattanut silloin yhtään eikä naurata vieläkään.
No oli vaan tosi tyhmä fiilis jättää kaksi päivää ja yötä päällä olleet, lähinnä pyjamaa vastaavat vaatteeet päälle ja mennä ulos 35 asteen helteeseen keskikaupungilla. Parkkipaikalle oli hiukan matkaa.Alkuperäinen kirjoittaja täh:oikeesti oli kamalaa varmaan istua verkkareissa ja t-paidassa autoon ja ajella kotiin??? Mitä ihmettä ois pitänyt olla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no näinpäin, että mitä olisi kannattanut pakata sinne kassiin: kotiinlähtövaatteet itselleni!
Olin pakannut ne eri kassiin, että mies tuo ne sitten tullessaan kun tulee hakemaan meitä kotiin. Ukkokulta kuitenkin unohti täpinöissään koko kassin ja niinpä mulla oli kotiinlähtövaatteina oloasu eli verkkarit ja t-paita, joilla olin sairaalassa oleskellut... Sairaalaan mennessä oli lapsivedestä kastunut mekko, joten sekään ei tullut kysymykseen.
Ei naurattanut silloin yhtään eikä naurata vieläkään.
No jos se pakkauksen toppapuku kerran oli turha niin mitä sillä lapsella sitten oli päällään, kun tuli kotio?Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:Tuo äitiyspakkauksen toppapuku. Lapsonen hukku sinne, oli mahdoton saada edes turvaistuimeen poislähtiessä kun ei tienny missä hihassa tai lahkeessa lapsi oli. MP3-soitintakaan en kyllä käyttänyt.. oli parempaa tekemistä tuijotella tyttöä.