Ja ne kolme piparia söin oikeastaan hetken mielijohteesta kun annoin lapselle yhden jälkiruoaksi ja tuoksuivat niin hyviltä että päätin syödä muutaman.
ja nikin perusteella pari miestä välipalaksi :OHm.
Klo 8 aamupalan eli teetä ja peksumunakas tomaatilla ja hapankaalilla
Klo 12 kesäkurpitsalasagnea
Klo 14 omenan
Klo 17 pari palaa suklaata ja pari siivua juustoa
-- en oo jaksanut hifistellä karppaukseni kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22417612:ja nikin perusteella pari miestä välipalaksi :O
Kuulostaa syömishäiriöltä. Oletko harkinnut avun hakemista?Olen tosi huono syömään ennen iltapäivää yhtään mitään, se vaan unohtuu kun ei ole nälän tunnetta :ashamed:.
mutta sisäisesti sun epäterveellinen ruokavalio ihan varmasti vaikuttaa pidemmän päälle.No en mä tiiä onko mun hiukset tai kynnet kovinkaan huonossa kunnossa tai ihokaan, en kärsi ihon kuivuudesta tai heikoista kynsistä joten ei mun syömiset niissä kyllä näy. Toki olisin varmaan hehkeemmän näköinen jos söisin enemmän mutta jos en kärsi niin miksi pakolla söisin?!
Etkö syö yhdessä lapsen kanssa? Miksi et syö? Sehän olisi tärkeää tapakasvatusta.Ja ne kolme piparia söin oikeastaan hetken mielijohteesta kun annoin lapselle yhden jälkiruoaksi ja tuoksuivat niin hyviltä että päätin syödä muutaman.