G:Mitä miehesi tekee tänään?

  • Viestiketjun aloittaja jonttu
  • Ensimmäinen viesti
Minna-Mariia
On mökillä mun isän kanssa ryyppäämässä. mä en viitsiny ton yks veen kanssa lähteä sinne umpihankeen tarpomaan ja lämmittämään kylmää mökkiä. Puistattaa ajatuskin
 
Minna-Mariia
On mökillä mun isän kanssa ryyppäämässä. mä en viitsiny ton yks veen kanssa lähteä sinne umpihankeen tarpomaan ja lämmittämään kylmää mökkiä. Puistattaa ajatuskin
 
mun mies
on rakentamassa meidän taloa. Niin kuin joka ilta viimesen 9kk ajan.
Tulee kun tulee, toivottavasti ennen puolta yötä, että saa edes hetken nukuttua ennen ku aamulla lähetään takas.

Onneks tää on kohta, mut en kyl valita. Ihana saada oma talo.
Ja just tulin lapsen kans ite pois raksalta iltapalalle ja laittaan poitsun pian nukkuun.
 
niih
Alkuperäinen kirjoittaja mun mies:
on rakentamassa meidän taloa. Niin kuin joka ilta viimesen 9kk ajan.
Tulee kun tulee, toivottavasti ennen puolta yötä, että saa edes hetken nukuttua ennen ku aamulla lähetään takas.

Onneks tää on kohta, mut en kyl valita. Ihana saada oma talo.
Ja just tulin lapsen kans ite pois raksalta iltapalalle ja laittaan poitsun pian nukkuun.
Samaa täällä, tultiin kyl kaikki jo pois sielt. Nyt makoillaa täs puolittain päällekkäin :) se on toisel koneel ja samal naurattaa mukeloita...
 
Mimi
Mies on koko päivän touhunnut lasten kanssa, suurimmaksi osaksi ulkona. Kohta menemme koko perhe saunaan ja sen jälkeen yhteinen iltapala ja lapset nukkumaan. Sen jälkeen alkaa yhteinen "parisuhdeaika" jolloin saan ainakin hierontaa...:)
 
Aamusta alkuiltaan vietettiin aikaa kaksin. Käytiin syömässä, kahvilla ja kaupoilla. Nyt ilta vietetään tytön kanssa kaksin, kun mies lähti töihin. Lähti vahtimaan Ideaparkkiin ettei naiset villiinny liikaa Lauri Tähkästä :D
 
J
Ulkoiltiin perheen kesken, seurusteltiin vieraiden kanssa, saunottiin perheen voimin ja sitten mies antoi pojalle iltapalan ja nyt on nukuttamassa häntä. Kohta mennään katsomaan kainalokkain Top Gearia tallennukselta. Itse ohjelma ei kiinnosta mua pätkän vertaa, mutta kainalo kiinnostaa kyllä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Ulkoiltiin perheen kesken, seurusteltiin vieraiden kanssa, saunottiin perheen voimin ja sitten mies antoi pojalle iltapalan ja nyt on nukuttamassa häntä. Kohta mennään katsomaan kainalokkain Top Gearia tallennukselta. Itse ohjelma ei kiinnosta mua pätkän vertaa, mutta kainalo kiinnostaa kyllä!
:eek: Yksi parhaista ohjelmista ikinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Ulkoiltiin perheen kesken, seurusteltiin vieraiden kanssa, saunottiin perheen voimin ja sitten mies antoi pojalle iltapalan ja nyt on nukuttamassa häntä. Kohta mennään katsomaan kainalokkain Top Gearia tallennukselta. Itse ohjelma ei kiinnosta mua pätkän vertaa, mutta kainalo kiinnostaa kyllä!
:eek: Yksi parhaista ohjelmista ikinä.
niin on! ihan huippuohjelma, vaikka autoista en muuten perustakaan. huumori uppoaa ihan täysin :D
 

Yhteistyössä