G:Mitä miehesi tekee tänään?

  • Viestiketjun aloittaja jonttu
  • Ensimmäinen viesti
lottis
lähtee mun kanssa leffaan illalla! ja nyt päivällä olin ite shoppailemassa ystävän kanssa ja kun tulin kotiin oli ruoka valmiina pöydässä oi. vaikka se nyt on melko tavallista, mutta silti.
 
Meillä isäntä on tehnyt lumitöitä, ajellut moottorikelkalla ja tehnyt remppaa siihen, sytytellyt notskia, paistellut makkaraa ja nauttinut kauniista kevättalven ilmasta päivän ulkoiluretkellä meidän muiden + vanhempieni, siskon miehen ja pojan kanssa. Kohta saunaan ja sitten sillä on kuskihuki illaksi.
 
Tällä hetkellä
Tällä hetkellä katsoo Teletappeja neidin kanssa. Sit kun neiti on unilla, niin varmaan jotain pientä herkuttelua ja telkkarin katsomista mun kanssa :) Saunankin voisi lämmittää :)
 
mv
Nyt just korismatsissa (itse siis pelaamassa), muuten hengailee minun ja kissan kanssa, joka on meillä hoidossa. Lepertelee kissalle ja paijailee, ihania ovat molemmat :) Saattaa käydä matsin jälkeen miesten kanssa oluella, mutta yleensä ei käy. Ja jos käy, niin käy oikeasti vaan yhdellä tai kahdella :) Tiedän. Ihana on.
 
vieras
Tuli just navetalta, päivällä tsekkaili mun autoa, se kun sano työehtosopimuksen eilen irti, kun olin töistä lähös. Eikä se vieläkään suostu käynnistyy... Nyt se sit lupas imuroida ja heittää matot pihalle, et mä saan huomenna pestä lattiat ja pyyhkiä pölyt. Mulla on selkä kipee ja toi imurointi on ihan kaikista pahinta sille. Ni mies meinas kyl pestä lattiatkin tänä iltana, mut mäkin haluun jo tehä jotain!!! Rupee tympii tää selkäkipuilu....
 
Päivän oli likan kanssa kotona, kävivät myös äitillään kylässä. Äskön juotiin kahvit ja syötiin jädeä. Nyt mies seuraa toisella silmällä lätkää ja leikkii likan kanssa. Sitten sillä on vielä tiskit ja koiran ulkoilutus.
 
Lähti jo puolen päivän aikoihin kaverillesa pelaamaan pleikkarilla NHL:ää 2010 peliä, kävi tässä kotosalla syömässä ja oli pari tuntia ja lähti uudestaan :D . Tulee jossaki vaiheessa ja sit ehkä käydään makuunista vuokraamassa pari leffaa ja hempeillään, kuten yleensäkki lauantaisin :heart:
 

Yhteistyössä