Nämä matkamuistot ovat myös ihan kauheita :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:joo ja sit se toi ulkomailta jonku karseen kipsisen epäjumalankuvan jota en uskaltanu tuoda ees ulko-ovesta sisään.
No voi voi, on sulla kurjaaAlkuperäinen kirjoittaja Boycot:Mua vaan ärsyttää kun mun vanhemmat antoivat mun miehelle uuden pyörän kolmekymppislahjaksi. Mun kolmekymppiset kun tuli niin sain anopilta markettileikkokukkakimpun. Joo, kiitti vaan.. :snotty:
No kuten näkyy, nämä lahjakäytännöt on perheiden kesken niin erilaisia... Toisilla tapana ostaa kukista työkaluihin tai muuta edullisempaa.. Toisilla polkupyörää ja telkkaria. Ok, ehkä markettikukkakimppu on vähän turhan vaatimaton ja mielikuvitukseton, mutta kertonee kai jotain myös antajasta itsestään...Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Työkaluja kotiverstaaseen. Hyvä niin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitäs anoppi sit antoi poijalleen 30-v. lahjaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Mua vaan ärsyttää kun mun vanhemmat antoivat mun miehelle uuden pyörän kolmekymppislahjaksi. Mun kolmekymppiset kun tuli niin sain anopilta markettileikkokukkakimpun. Joo, kiitti vaan.. :snotty:
Heh, taitaa toi myrkynvihreä olla anoppien suosiossa Just pistin yhdet myrkynvihreät vanhat äijän verhot pesuun, jotka saakin sitten joko mennä kirppiksellä tai sitten ne viedään kierrätykseen pois pyörimästä. Eikä oo ainoot vihreet jutut joita anoppi on kantanut.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Yhden epäsopivan oon anopilta saanu. Sellanen myrkynvihreä villainen hartiahuivi joka sopisi ehkä joskus 30v kuluttua mulle. Kyl se kotilämmittimenä menee vaikken missään muualla sitä käytäkään. Ja siihen sellanen iso painava rintakoru tyyliin mummo.
Pelkästään ? Ihanko anoppi tämän pakettiin kääri?Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:1 joulu sain joululahjaksi keltaisen TISKIHARJAN.
Ehkä sun anoppi on huumorintajuisempi kuin sä. Tai sitten tosi ilkeä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pelkästään ? Ihanko anoppi tämän pakettiin kääri?Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:1 joulu sain joululahjaksi keltaisen TISKIHARJAN.
Mulla taas tuo taitaa olla ainoa vihreä. En tiiä mikä siihen ihmiseen tuolloin meni, tuntee kyllä mun maun ja osaa ostaa sopivia. Samaten miehen ja pojan vaatteet on olleet aina kivoja.Alkuperäinen kirjoittaja myrkky:Heh, taitaa toi myrkynvihreä olla anoppien suosiossa Just pistin yhdet myrkynvihreät vanhat äijän verhot pesuun, jotka saakin sitten joko mennä kirppiksellä tai sitten ne viedään kierrätykseen pois pyörimästä. Eikä oo ainoot vihreet jutut joita anoppi on kantanut.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Yhden epäsopivan oon anopilta saanu. Sellanen myrkynvihreä villainen hartiahuivi joka sopisi ehkä joskus 30v kuluttua mulle. Kyl se kotilämmittimenä menee vaikken missään muualla sitä käytäkään. Ja siihen sellanen iso painava rintakoru tyyliin mummo.
mä katoin ihan samaa. meillä, kuten varmaan monessa muussakaan perheessä, käy noin "eriarvoisesti" ihan sen takia että isovanhemmat tienaa täysin eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Tää oli kyllä ihmeellisin vertaus aikoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Mua vaan ärsyttää kun mun vanhemmat antoivat mun miehelle uuden pyörän kolmekymppislahjaksi. Mun kolmekymppiset kun tuli niin sain anopilta markettileikkokukkakimpun. Joo, kiitti vaan.. :snotty:
Sen vielä ymmärtäisin jos nää samat vanhemmat (sinun siis) olisivat antaaneet yhdelle pyörän ja toiselle kukkia. Mutta et anoppien pitäis keskenään antaa tasavertasia lahjoja.
Joten mun tartteis soittaa äidilleni ja kertoa "nyt anoppi osti mulle sitä ja tätä ja minkä arvosta" jotta äitini tietäis ostaa mun miehelle samaan tyyliin olevan lahjan. Näinkö? jotta kaikki olis ilosia.