G: Mitä kamalaa olette saaneet anopiltanne? :D

• Viestiketjun aloittaja tt
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
joo ja sit se toi ulkomailta jonku karseen kipsisen epäjumalankuvan jota en uskaltanu tuoda ees ulko-ovesta sisään.
Nämä matkamuistot ovat myös ihan kauheita :eek: :ashamed:

Käyttääkö joku OIKEASTI kukikasta RHODOS paitaa muualla kuin siellä rhodoksella (jos sielläkään )

:eek:

vara
pitsiliinoja on tullut muutamia, mutta kun kysyi haluaisinko pyöreän vai suorakaiteen, niin oli jo pakko näin pitsiliinojen tungun alkumetreillä sanoa, ettei me oikein käytetä sellaiia.

toinen ihanuus on lapsille halpispehmolelut, joista karvat irtoo... jep. voihan niitä hetken KATSELLA kun eivät leikissä kestä

mievaan
miun anoppi on kyll lahjoissa pohjanoteeraus!sain siltä muutamia vuosia sitten joululahjaksi
myrkyn vihreän "satiini"yöasun!ei siinä mitään mut oli käytetty ja muutamasta kohdasta parsittu!viime jouluna sain lahjaksi 6klp kirpparilta ostettua munakuppia!

kurjuus
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Mua vaan ärsyttää kun mun vanhemmat antoivat mun miehelle uuden pyörän kolmekymppislahjaksi. Mun kolmekymppiset kun tuli niin sain anopilta markettileikkokukkakimpun. Joo, kiitti vaan.. :snotty:
No voi voi, on sulla kurjaa :(

Yhden epäsopivan oon anopilta saanu. Sellanen myrkynvihreä villainen hartiahuivi joka sopisi ehkä joskus 30v kuluttua mulle. Kyl se kotilämmittimenä menee vaikken missään muualla sitä käytäkään. Ja siihen sellanen iso painava rintakoru tyyliin mummo.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua vaan ärsyttää kun mun vanhemmat antoivat mun miehelle uuden pyörän kolmekymppislahjaksi. Mun kolmekymppiset kun tuli niin sain anopilta markettileikkokukkakimpun. Joo, kiitti vaan.. :snotty:
No mitäs anoppi sit antoi poijalleen 30-v. lahjaksi?
Työkaluja kotiverstaaseen. Hyvä niin.
No kuten näkyy, nämä lahjakäytännöt on perheiden kesken niin erilaisia... Toisilla tapana ostaa kukista työkaluihin tai muuta edullisempaa.. Toisilla polkupyörää ja telkkaria. Ok, ehkä markettikukkakimppu on vähän turhan vaatimaton ja mielikuvitukseton, mutta kertonee kai jotain myös antajasta itsestään... :whistle:

myrkky
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Yhden epäsopivan oon anopilta saanu. Sellanen myrkynvihreä villainen hartiahuivi joka sopisi ehkä joskus 30v kuluttua mulle. Kyl se kotilämmittimenä menee vaikken missään muualla sitä käytäkään. Ja siihen sellanen iso painava rintakoru tyyliin mummo.
Heh, taitaa toi myrkynvihreä olla anoppien suosiossa :LOL: Just pistin yhdet myrkynvihreät vanhat äijän verhot pesuun, jotka saakin sitten joko mennä kirppiksellä tai sitten ne viedään kierrätykseen pois pyörimästä. Eikä oo ainoot vihreet jutut joita anoppi on kantanut.

Onhan tuo välillä antanut kaikkea hassua mm. yves rocher ilmais krääsäää jonka huomaa vielä että on todellakin unohtanut minut (jouluna ) laskuista mutta pistetään se vanhuuden piikkiin :saint:
Lapsille on todella onnistuneita lahjoja ostanut :flower:

Mä sain ensimmäisenä jouluna joskus ajat sitten anopilta samassa paketissa rullaluistinsuojat, löytyy vieläkin paketista ! :D Ja spagettikauhan. ( en pidä rullluitselusta, enkä liiemmin spagetistakaan, mahtokos olla jotain kettuilua ? :D)
Meillä on anopin kanssa aivan erilainen maku ja muutenkin tyylimme ei kohtaa missään muotoa, mutta silti just ja vain mun anoppini on paras anoppi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja myrkky:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Heh, taitaa toi myrkynvihreä olla anoppien suosiossa :LOL: Just pistin yhdet myrkynvihreät vanhat äijän verhot pesuun, jotka saakin sitten joko mennä kirppiksellä tai sitten ne viedään kierrätykseen pois pyörimästä. Eikä oo ainoot vihreet jutut joita anoppi on kantanut.
Mulla taas tuo taitaa olla ainoa vihreä. En tiiä mikä siihen ihmiseen tuolloin meni, tuntee kyllä mun maun ja osaa ostaa sopivia. Samaten miehen ja pojan vaatteet on olleet aina kivoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Tää oli kyllä ihmeellisin vertaus aikoihin.
Sen vielä ymmärtäisin jos nää samat vanhemmat (sinun siis) olisivat antaaneet yhdelle pyörän ja toiselle kukkia. Mutta et anoppien pitäis keskenään antaa tasavertasia lahjoja.

Joten mun tartteis soittaa äidilleni ja kertoa "nyt anoppi osti mulle sitä ja tätä ja minkä arvosta" jotta äitini tietäis ostaa mun miehelle samaan tyyliin olevan lahjan. Näinkö? jotta kaikki olis ilosia.
mä katoin ihan samaa. meillä, kuten varmaan monessa muussakaan perheessä, käy noin "eriarvoisesti" ihan sen takia että isovanhemmat tienaa täysin eri tavalla.

AnniTanni
Viime syntymäpäivänä anoppi ojensi pussukan ja onnitteli. Pussukka sisälsi kaksi kellastunutta lasista suolasirotinta, virkatun pienen pöytäliinan, geeli väsyneille jaloille ja PUOLIKSI KÄYTETYN VARTALOVOITEEN! AARGHHH

Yhteistyössä