G: Mitä kamalaa olette saaneet anopiltanne? :D

• Viestiketjun aloittaja tt
  • Ensimmäinen viesti
mia
antoi omat vanhat äitiyshousunsa, kun odotin esikoista. Ne housut oli niin rikki, että just ja just kooossa pysyi. Ja kun olivat mallia vuodelta 1965, eipä tullut jalkaan laitettua....

Minä
Paljettipaidan. En pidä mistään kimalluksista ja krumeluureista. Meillä ei kanssa maut sovi yhteen, ja vaikka olen kieltänyt ostamasta, niin aina tulee jotain "ihania yllätyksiä"

vieras
Mä saan lahjaksi joka vuosi tuikkukynttilänkipon ja tänä vuona anoppi saa kanssa:D Ja kamalin mitä olen saanut ja muistan sen vielä hyvin oli rokkerin ilmairahapussi mikä oli ainakin 15v. vanha mutta käyttämätön ja se lenti roskiin :D

vieras
Naimisiin kun mentiin, lahjoitti vanhoja mattoja ja kamalat vaaleanpunaiset ruusuverhot :/ Ym muuta tavaraa... Yritin nuita mattoja ja verhoja kerran palauttaa, niin sanoi että on antanut ne meille lahjakski, ei huolinut takas..

En ole tainnut koskaan saada mitään kamalaa anopilta. Meillä on aika erilainen maku, mutta anoppi kunnioittaa minun makuani eikä yritä väkisin tyrkyttää mitään mistä itse pitää vaan ostaa yleensä sellaista mistä ajattelee minun pitävän, ja toistaiseksi on ollut ihan onnistuneita juttuja. Ei ole kyllä muutenkaan mitään pahaa sanottavaa anopista.

v
Muutamaa lukuunottamatta vaikuttaa olevan nihkeitä turhaanvalittajia pino täynnä. Etenkin se, joka olisi halunnut synttäreilleen anopilta muutakin kuin kukkia. Ei mulle ainakaan tulisi mieleenkään odottaa anopilta ja miehen isältä jotain synttärilahjoja! Ei, vaikka omat vanhempani olisivat ostaneet miehelleni mitä vaan. Mitä olette, 5-vuotiaita?

PS. siskon vanhat alkkarit oli aika hyvä :D

Mun anoppi ostaa laadukkaita lahjoja ja varmaasti parhaansa yrittää, harmi vain että tykätään ihan erilaisista asioista. Olen saanut mm. Kalevalan koruja, Lapuan kankureiden pellavaliinan ja Nanson yöpaidan. Liinan ja yöpaidan olen antanut äidilleni, korut olen säästänyt ja annan lapsille kun ovat isompia, muiden lahjojen kohtaloa en muista. Tänä jouluna hän oli suunnitellut antavansa meille Hackmanin Savonia-aterimet mutta pyysin ettei ostaisi koska meillä on jo kattavasti aterimia eikä Savonia miellytä silmää.

Mitään kamalaa hän ei ole koskaan antanut.

Yhteistyössä