G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tajusin vasta tällä viikolla, että Proclaimersissä soittaa ja laulaa identtiset kaksoset. Olen ajatellut että tässä videossa (500 miles) on sama mies kitarassa ja laulussa... Eihän voi olla kahta noin hupaisan näköistä miestä... Vasta liveversiosta tajusin, että ne on veljekset!

http://youtu.be/bjz9TrjgCXU

(varoitus: tää on sellainen biisi joka jää helposti soimaan päähän...)
 
nonono
[QUOTE="vieras";24236202]Öö, mistäs ne tulee jollei pensaasta? Puukose sitten on?[/QUOTE]

Rusinapensas :) No joo, rusinathan on oikesti kuivattuja viinirypäleitä ja ne taas kasvaa köynnöksissä...
 
"Vipe"
Pari vuotta sitten 42- vuotiaana ensisynnyttäjänä minulle valkeni, että vauvat eivät enää nykyään synnärillä nukukaan riveissä "vauvalassa", josta niitä vain tuodaan äidille imetettäväksi. Tietoni oli peräisin vanhoista kotimaisista elokuvista, eikä minua siitä kukaan ollut missään vaiheessa valaissut, että käytäntö on muuttunut. Labrahoitaja katsoi minua silmät pyöreinä, kun tuli mittaamaan vauvani verensokeria, ja ilmoitin vauvan olevan "vauvalassa" - eli kansliassa sen aikaa, että käyn suihkussa.
 
[QUOTE="Vipe";24236605]Pari vuotta sitten 42- vuotiaana ensisynnyttäjänä minulle valkeni, että vauvat eivät enää nykyään synnärillä nukukaan riveissä "vauvalassa", josta niitä vain tuodaan äidille imetettäväksi. Tietoni oli peräisin vanhoista kotimaisista elokuvista, eikä minua siitä kukaan ollut missään vaiheessa valaissut, että käytäntö on muuttunut. Labrahoitaja katsoi minua silmät pyöreinä, kun tuli mittaamaan vauvani verensokeria, ja ilmoitin vauvan olevan "vauvalassa" - eli kansliassa sen aikaa, että käyn suihkussa.[/QUOTE]

Kyllä täällä ainakin on vauvala, jonne voi vauvan viedä ja ite vein esim. juuri suihkun ajaksi, koska en halunnut, että vauva herää huutamaan yksin. Sektiohaavan kanssa ei kuitenkaan mitään maailman nopeinta touhua käydä suihkussa. Ja jotkut haluavat vauvan olevan vauvalassa yöt. Sieltä sitten tuodaan vauvaa rinnalle tai syötetään pullosta. Ite suosin vierihoitoa, joka onkin nykyään onneksi yleinen käytäntö.
 
näin täälläkin
"" Poika kysyi tossa jokunen vuosi sitten autolla ajellessamme isältää, et miks noissa sähköjohdoissa on tuommoset punaset pallot. Mies vastas siihen et LINTUJA varten :D En voinu muuta ku nauraa kippurassa et ai miks ei sit oo jokaisessa sähköjohdossa palloja? ;) ""

meille kun on opetettu pienenä, et ne on just niitä lintuja varten.. että osaavat väistää, eivätkä törmää sähkölinjoihin.. onneks joku muukin on luullut näin! :D
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja näin täälläkin;24236889:
"" Poika kysyi tossa jokunen vuosi sitten autolla ajellessamme isältää, et miks noissa sähköjohdoissa on tuommoset punaset pallot. Mies vastas siihen et LINTUJA varten :D En voinu muuta ku nauraa kippurassa et ai miks ei sit oo jokaisessa sähköjohdossa palloja? ;) ""

meille kun on opetettu pienenä, et ne on just niitä lintuja varten.. että osaavat väistää, eivätkä törmää sähkölinjoihin.. onneks joku muukin on luullut näin! :D

Kymppi 3-10 - Sivu 26
 
"Niin"
Kirjoitin oman paikkakuntani nimen väärin, aika pitkälle kouluikää. En tiennyt että kuukautisten aikaa pitää olla siteitä, pikkuhousun suoja ei riitä. No tämä selkeni ekojen kuukautisten aikaa. Luulin että vanhemmat ovat aina oikeassa ja tietävät paremmin, olin TODELLA järkyttynyt kun tajusin ettei se näin mene.
 
"vieras"
[QUOTE="Niin";24237019]En tiennyt että kuukautisten aikaa pitää olla siteitä, pikkuhousun suoja ei riitä. No tämä selkeni ekojen kuukautisten aikaa. ...[/QUOTE]

Mies lähti mulle ostamaan siteitä jälkivuotoon. Käskin tuoda maxi yösiteitä, isoimpia mitä löytää. Sitä sain ja hyvin pelitti. Kun ne oli kulutettu, oli vuoto jo vähäisempää. Pyysin miestä tuomaan pienempiä siteitä nyt. Hän toi ultraohuita *pikkuhousunsuojia*!

Sen siitä saa kun toinen ei ole kunnolla edes siteitä koskaan nähnyt (käytän kuukautissuojana kuppia) :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja näin täälläkin;24236889:
"" Poika kysyi tossa jokunen vuosi sitten autolla ajellessamme isältää, et miks noissa sähköjohdoissa on tuommoset punaset pallot. Mies vastas siihen et LINTUJA varten :D En voinu muuta ku nauraa kippurassa et ai miks ei sit oo jokaisessa sähköjohdossa palloja? ;) ""

meille kun on opetettu pienenä, et ne on just niitä lintuja varten.. että osaavat väistää, eivätkä törmää sähkölinjoihin.. onneks joku muukin on luullut näin! :D
Koristeeksiko ne muka sitten olisi? Tottahan ne on sen takia että johtimet havaitaan paremmin, eikä niihin törmätä. Etenkin noi suurtaajuus, jotka ovat todella vaaralliset
 
fdsfd
[QUOTE="nemi";23717375]Mun ex sanoi mulle kerran että hän oli pienenä luullut että naiset ei piereskele eivätkä käy kakkosella..[/QUOTE]

Minäkin luulin nuorena pitkään ettei tytöt piereskele. Johtui siitä että olen ainoa lapsi ja asuin isäni kanssa kahdestaan ja tytöt oli kaukaisia merkilisiä olentoja jotka ei jotenkin olleet oikeasti olemassa.
 
vierasss
[QUOTE="Nenna";23721963]sain kerran mieheltäni joululahjaksi keittokirjan....no kirjan nimi oli "Vie kielen" minä siinä sitten suutahin että mitä pirua sinä saksalaisen keittokirjan oot ostanu...luin väkisinki "Vai kailen" ja sekään tuskin on saksankieltä mutta jotenki sain sen noin väännettyä....(kumma akka..juu)[/QUOTE]

Saksaksi toi lausuttaisiin 'vii kiilen' :)
 
palloilija
Nauran täällä kippurassa! Kaverini kaupungista luuli että pesäpallossa kun puhutaan että ulkona vai sisällä, meinataan että pelataan oikeasti jossain sisällä tai sitten normaalisti pesiskentällä ulkona :-D
 
housu
Luulin, että housuvaippoja ei saa sivuilta repäistyä auki. Käytin monta housuvaippapakettia pojalleni ja ihmettelin, kuinka ihmiset saa ne siististi pois, kun niissä on kakka. Vasta nyt selvisi yhdeltä tutulta, että ne voikin repiä auki! :D
 

Yhteistyössä