Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Meillä perunamuusia, broilerikastiketta ja porkkanaraastetta. Jälkiruuaksi kaiketi pannaria omenahillolla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Meillä perunamuusia, broilerikastiketta ja porkkanaraastetta. Jälkiruuaksi kaiketi pannaria omenahillolla.
Minkäslaista broilerikastiketta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Meillä perunamuusia, broilerikastiketta ja porkkanaraastetta. Jälkiruuaksi kaiketi pannaria omenahillolla.
Broilerisuikaleita hunajamarinadissa, paistetaan, joukkoon vehnäjauhot, hiukan mustapippuria, kasvislientä ja parannetaan kermalla. Yksinkertaista, mutta hyvää. Joskus olen laittanut sekaan myös wokkikasviksia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Meillä perunamuusia, broilerikastiketta ja porkkanaraastetta. Jälkiruuaksi kaiketi pannaria omenahillolla.
Broilerisuikaleita hunajamarinadissa, paistetaan, joukkoon vehnäjauhot, hiukan mustapippuria, kasvislientä ja parannetaan kermalla. Yksinkertaista, mutta hyvää. Joskus olen laittanut sekaan myös wokkikasviksia.
Itse olen laittanut vain kerman joukkoon.