G: Mitä tänään syötäisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tammikuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Meillä perunamuusia, broilerikastiketta ja porkkanaraastetta. Jälkiruuaksi kaiketi pannaria omenahillolla.

Minkäslaista broilerikastiketta?

Broilerisuikaleita hunajamarinadissa, paistetaan, joukkoon vehnäjauhot, hiukan mustapippuria, kasvislientä ja parannetaan kermalla. Yksinkertaista, mutta hyvää. Joskus olen laittanut sekaan myös wokkikasviksia.

Meillä perunamuusia, broilerikastiketta ja porkkanaraastetta. Jälkiruuaksi kaiketi pannaria omenahillolla.

Broilerisuikaleita hunajamarinadissa, paistetaan, joukkoon vehnäjauhot, hiukan mustapippuria, kasvislientä ja parannetaan kermalla. Yksinkertaista, mutta hyvää. Joskus olen laittanut sekaan myös wokkikasviksia.

:p
Itse olen laittanut vain kerman joukkoon.

Perunoita ja kanajauheliha-herkkusienikastiketta, lisäksi varmaan jotain pakastevihanneksia. Toi pannari alkoi houkutella jälkkärinä, mutta huomenna oisi neuvola ja punnitus ja eilen meni jo pizzaa, saa nähdä raaskisko sitä vielä herkutella :D

:p
Itse olen laittanut vain kerman joukkoon.

Juu-u, kermalla parasta :p Minä vaan koitan tehdä ns mahdollisimman "pitkän kastikkeen", siksi kasvisliemet ja suurusteet ;) Taloudellinen :saint: :xmas:

Yhteistyössä