G: Mitä jäi palstasta mieleen vuodesta 2008?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wilsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Tissiketjun lisäksi istukan perässä raahaaminen sekä palstalainen, joka vauvaa imettäessä antaa miehen panna takaa.
No yök!! :x :x Onneks mulla on menny ohi kokonaan tuollanen...

Mulla on muuten myös jääny mieleen, että osa palstalaisista ei tiedä minkäikäinen on taapero! :o Luulevat, että se on jotain 4-5v... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tissit:
löytyyköhän sitä tissiketjua enää mistään? mä luin kyllä lehdestä silloin, mut en ollu koneen ääressä, ois kiva lukee monien mieleen jäänyt ketju.

Löytyyhän se vaikka halusanalla laitetaankos tai laitetaanko tai laitettaisiinkos tai kuvia tisseistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mulle jäi mieleen se ketju missä Jukka ilmaantui paikalle ja sanoi:
Mitä v*ttua? -Jukka- :laugh: :ashamed: :laugh:

Savanna ja Savannan sotkut...
Tissiketjusta luin iltalehdestä. Mulla oli silloin palstatauko rikkinäisen netti yhteyden takia.

Toi oli huippu :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Louvre:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
No tämä ihana ketju joka edelleen lämmittää mieltä ja nostaa kyyneleet silmiin =) :heart:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1100302

Oijoi.. Luin eka kertaa koko ketjun ja itkut piti tirauttaa. Onnea jälkikäteen =)

Juu,tämä kanssa oli kiva ketju.

Alkuperäinen kirjoittaja tissit:
löytyyköhän sitä tissiketjua enää mistään? mä luin kyllä lehdestä silloin, mut en ollu koneen ääressä, ois kiva lukee monien mieleen jäänyt ketju.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1083293

Tosin voi olla että kuvia otettu pois.

savannan miljoonat itsestään aloittamat keskustelut, äitiyslomalaisen joskus kovinkin jyrkät mielipiteet, ruusan kertoma jännäri verestä seinässä, palstalaisten tissiketju, itsemurhassaan onnistuneen sairaanhoitajan blogin kauhisteleminen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Tissiketjun lisäksi istukan perässä raahaaminen sekä palstalainen, joka vauvaa imettäessä antaa miehen panna takaa.

Kuka palstalainen??! :o :x

:x yök voix olla totta?
en ole kovin kauan täällä palstailut mutta mieleen on jäänyt
-tissiketju
-savannan tuhannet ketjut
-ketju missä jonku tytär kuoli syöpään
-ninatt ketjut varsinkin se väsynyt äiti ihmettely.maitoketju,hammastahnajuttu
-päivinblogi tietenkin

Yhteistyössä