G: Missä et haluaisi asua Suomessa?

  • Viestiketjun aloittaja serja
  • Ensimmäinen viesti
vieras
pk-seudulla tai itä/keski-suomessa. pk-seudulla hintojen takia ja tuo itä- ja keski-suomi jotenki mulleki tuntuu vieraalta paikalta asua. jos saisin asua missä vain niin se ois lappi!
 
Nurmijärveltä päivee
Entisenä oululaisena olen sinänsä iloinen, että olen etelä-suomalainen nykyään. Eli yhtään pohjoisemmaksi en halua: kylmyys ja pimeys ovat tarpeeksi kamalia täällä etelä-Suomessakin.

Lasten kanssa en halua muuttaa Kehä I sisäpuolelle ikinä.

Turku voisi olla kiva, mutta kun ei ole tukiverkkoa siellä.
 
Maalla kyllä asuisin mielelläni, mutta en pienessä kunnassa, jossa kaikki on liian sisäänpäin kääntynyttä... Sellaisessa syntynyt :D
Eli voisin asua ihan maalla, mutta jonkin kaupungin lähellä, jossa voisi käydä isommat ostokset tekemässä, ettei tarvisi siihen pikkukylän keskustaan mennä :D
Hesan keskustaan tms. en myöskään muuttaisi.
 
toinen
Alkuperäinen kirjoittaja Nurmijärveltä päivee:
Entisenä oululaisena olen sinänsä iloinen, että olen etelä-suomalainen nykyään. Eli yhtään pohjoisemmaksi en halua: kylmyys ja pimeys ovat tarpeeksi kamalia täällä etelä-Suomessakin.

Lasten kanssa en halua muuttaa Kehä I sisäpuolelle ikinä.

Turku voisi olla kiva, mutta kun ei ole tukiverkkoa siellä.
Missä päivän Nurmijärveä asustelet?
 
toinen
Alkuperäinen kirjoittaja Nurmijärveltä päivee:
Entisenä oululaisena olen sinänsä iloinen, että olen etelä-suomalainen nykyään. Eli yhtään pohjoisemmaksi en halua: kylmyys ja pimeys ovat tarpeeksi kamalia täällä etelä-Suomessakin.

Lasten kanssa en halua muuttaa Kehä I sisäpuolelle ikinä.

Turku voisi olla kiva, mutta kun ei ole tukiverkkoa siellä.
Missä päivän Nurmijärveä asustelet?
 
Helsinkiläinen
Mihinkään en Helsingistä muuttaisi, varsinkaan mihinkään tuppukylään. Asian vierestä, näissä keskusteluissa aina huomaa, kuinka Helsingin ulkopuolella asuvat puhuvat "hesasta"..:)
 

Yhteistyössä