Aattelin vaan, kun oon nähny nyt kolme (pitkää ) kertaa viikon sisällä yhtä tyyppiä, ja tuntuu tosi hyvältä.... Mut en kuitenkaan oo mitenkään "sekasin" tai vielä rakastunut. Ihastunut kyllä ja haluaisin nähdä sitä koko ajan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:nii mutta ärsyttikö näissä miehissä mikään sillon alussa vai oliko kaikki niinku täydellistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:nii mutta ärsyttikö näissä miehissä mikään sillon alussa vai oliko kaikki niinku täydellistä?
Tottakai ärsytti ja ärsyttää vieläkin, mutta eri asiat. Täydellisyyttä ei ole olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:nii mutta ärsyttikö näissä miehissä mikään sillon alussa vai oliko kaikki niinku täydellistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:nii mutta ärsyttikö näissä miehissä mikään sillon alussa vai oliko kaikki niinku täydellistä?
Ei ärsyttänyt, eikä ärsytä vieläkään. Mua ei kyllä ylipäätään yleensä ärsytä muut ihmiset.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:nii mutta ärsyttikö näissä miehissä mikään sillon alussa vai oliko kaikki niinku täydellistä?
Tottakai ärsytti ja ärsyttää vieläkin, mutta eri asiat. Täydellisyyttä ei ole olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Hänen ei tarvitse olla se oikea, tänä vuonna tulee 20 vuotta yhdessä, en laita hänelle taakkaa olla minulle oikea.![]()