G: Missä vaiheessa tiesitte miehestänne, että hän on se oikea??

Mulle tuli sellanen aavistus jo sillon ku en ollu vielä ihastunu, että ton kanssa vois olla pitkäänki. Oltiin ihan vaan kavereita ensin, eikä sekään muhun ollu ihastunu. Sit se vaan laitto kerran tekstaria ja loppu onki historiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:
nii mutta ärsyttikö näissä miehissä mikään sillon alussa vai oliko kaikki niinku täydellistä?

Ei ärsyttänyt, eikä ärsytä vieläkään. Mua ei kyllä ylipäätään yleensä ärsytä muut ihmiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:
nii mutta ärsyttikö näissä miehissä mikään sillon alussa vai oliko kaikki niinku täydellistä?

Tottakai ärsytti ja ärsyttää vieläkin, mutta eri asiat. Täydellisyyttä ei ole olemassakaan.

Tässä mukana. Joinan päivinä olen valmis pakkamaan koko miehen pihalle mutta ilmankaan en olla voi.

Heti! :) Yhteen muutettiin pari kk seurustelun alkamisesta. Lasta alettiin yrittämään ja häistä sovittiin 8kk tapaamisesta. Naimisiin mentiin ja lapsi syntyi ja elämä on ihanaa. Lapsi on nyt 2v. kyllä sen vain tuntee siis heti. Ja näin ei ollut aikaisemmin tuntunut.

Sekä exän että nykyisen aviomiehen osalta tunsin ensin ärsyyntymistä ja jopa outoa vastenmielisyyttä. Ensimmäiseen ihastuin ja rakastuin jo lukioaikana vakaasti ja se kesti lähes 20v. Nykyiseen ihastuin ja rakastuin pikkuhiljaa, mutta alkuvaiheen mutkat ja uusperhekuviot tekivät asialle hallaa ja siksi se "oikeaksi tunteminen" on vienyt yhteensä viitisen vuotta, josta osa jo naimisissa ollen ;)...

Yhteistyössä