Rannalla

Kerron tässä eräästä kesäisestä päivästä pari kesää sitten. Iltapäivä alkoi ihan siveästi siten että olimme nelistään Lenan ja Kajn kanssa yleisellä uimarannalla, kylläkin hieman sivummalla muista. Päivä oli harvinaisen lämmin ja kallio jolla makoilimme hehkui pyyhkeen läpi lämpöään. Olimme varautuneet nestehukkaan siiderillä ja oluilla ja muutaman siiderin jälkeen minusta alkoi tuntua jo hivenen levottomalta. Olin ihan rannassa vähän muita alempana ja vilkuilin aurinkolasieni raosta molempia ystäviämme. Lena makoili vatsallaan ilman yläosaa ja hän oli vetänyt bikinien alaosan siten,että pyöreät ,jalkoja ja selkää huomattavasti vaaleammat pakarat olivat täysin paljaana. Jalat olivat hivenen harallaan ja musta alaosa oli painunut karvattomaan vakoon peittäen kunnolla vain toisen häpyhuulen. Ylähuuleeni tuli pieni suolainen hikipisara tätä kaunista näkyä katsellessani ja tuntui hyvältä, kun nuolaisin sen kielelläni pois. Se tuntui itse asiassa niin hyvältä, että laitoin hetkeksi silmäni kiinni ja kuljetin kieltäni edestakaisin pitkin ylähuulta.
Kaj makasi Lenan vieressä selällään ja hänellä taisi hivenen seisoa, niin täydeltä housut näyttivät. Enkä yhtään ihmettele, sillä Lena hiveli toisella kädellään Kajn kohollaan olevaa pientä nänniä. Mieheni oli tainnut nukahtaa Lenan toiselle puolelle hellehattu silmillään, sillä hän ei ollut hetkeen puhunut mitään.
Lenan pyöreä pylly teki pientä lähes huomaamatonta liikettä josta tiesin hänenkin olevan jo aika kiihottunut. Lisäksi hän avasi koko ajan jalkojaan enemmän ja nyt toinen pullea ja vaaleanpunainen ja paisunut häpyhuuli luiskahti jo housuista kokonaan pois ja musta alaosa painui syvemmälle vakoon. Näky oli niin lumoava, että työnsin käteni hitaasti kohti housujeni kuminauhaa. En kuitenkaan työntänyt kättäni vielä housujeni sisään vaan painelin ja pyörittelin kahdella sormella paisunutta klitoristani, josta tuntui olevan suora sähkölinja nänneihini jotka kovettuivat ihanasti kun hankasin niitä pyyhkeen karheaan pintaan. Pyllyni kohosi kun halusin kädelleni enemmän tilaa. Kaj huomasi mitä olin tekemässä ja hänen housunsa täyttyivät hetkessä. Kulli oli kohti Kajn napaa ja paisunut terskan pää näkyi selvästi ja venytti housuja äärimmilleen. En enää voinut muuta kuin työntää käteni housujeni sisään ja työnsin keski-ja etusormeni litimärkään vakooni, ja levitin märkyyttä pitkin pillunhuulia ja klitorista.
Nyt myös mieheni oli herännyt ja kun hän näki mitä on meneillään, niin käännähti kohti Lenaa ja alkoi kevyesti hivelemään Lenan niskaa ja hiuksia. Lena selvästi hieman hätkähti, mutta ei kuitenkaan kieltänyt miestäni vaan laski päänsä takaisin pyyhkeelle ja aikoi selvästi vaan nauttia tilanteesta. Lenalla ei ollut aavistustakaan mitä minä oli tekemässä sillä hänhän makasi vatsallaan minua ylempänä. Tällä välin Kaj kasteli Lenan sormet suussaan ja vei ne takaisin kovettuneelle nännilleen samalla toisella kädellä kulliaan housujen päältä hivellen. Lena pyöritteli kosteita sormiaan Kajn nännillä ja otti sen pienen pään sormien väliin saaden sen vähän kasvamaan ja kovettumaan lisää.Tilanne näytti jo nyt niin ihanalta, että olisin voinut katsella sitä vaikka kuinka pitkään, mutta kun mieheni kädet siirtyivät koko ajan kohti Lenan lähes paljasta pyllyä minulta oli vähällä tulla. Tuntui aika jännältä nähdä oma mieheni noin kiimaisena matkalla kohti ystäväni haaroväliä. Työnsin sormet syvälle sisääni ja vein ne sitten ihan limaisina pyllynreiälle. En kuitenkaan halunnut työntää sormia pyllyyni vaan pyörittelin niitä siinä huulilla, käytin vain etusormea välillä vähän syvemmällä. Mieheni ja Kaj tarttuivat molemmat Lenan jalkoihin ja levittivät niitä niin, että pääsivät molemmat kunnolla kourimaan Lenan pillua. Sitten näin kuin unessa kun Lenan housuja hilattiin kohti nilkkoja. Lena ei vastustellut yhtään vaan sen sijaan nosti itseään niin, että litimärät housut oli helpompi riisua. Siinä ystäväni nyt oli karvaton häpy paljaana ja nousi polvilleen,levitti jalkojaan ja pyllisti niin, että pillu oli paremmin saatavilla. Rinnat heiluivat ihanan pitkinä kun miehet vuorotellen työnsivät sormiaan Lenan sisään ja Lena työnteli ynähdellen pyllyään niitä vasten. Kaj antoi suustaan valua sylkeä Lenan pyllyyn ja pyöritteli pitkää kieltään pyllyssä ja työnteli vähän sen kärkeä pyllyyn sisään.
Tässä vaiheessa minun oli pakko nousta pyyhkeelleni istumaan. Riisuin housuni hitaasti kiusoitellen sillä molemmat miehet katsoivat minua kiimaisena. Jätin housut vasemman jalan nilkkaan, istuin pyyhkeelle, nojasin hieman taaksepäin ja levitin jalkani täysin auki sekä aloin työntelemään sormia sisääni. Näin kuinka Kaj veteli esinahkaansa edestakaisin housujensa sisällä. Napsautin bikinien yläosan lukon auki ja annoin liivien yläosan valua alas paljastaen rintani kokonaan. Voi että se tuntui ihanalta, olla ulkona täysin alasti ja kiimoissaan. Konttasin kohti muita ja riisuin vuorotellen miehiltä housut pois ja otin todella kovettuneet kullit molempiin käsiini. Vetelin hitaasti esinahkoja edestakaisin ja maistoin vuorotellen kumpaakin. Kajn kulli oli pitempi, mutta mieheni kulli paksumpi. Lena oli tällä välin kääntynyt ympäri ja otti molemmat rintani pehmeisiin käsiinsä ja hyväili ja puristeli, niitä niin kuin vain nainen osaa. Olin taivaassa. Sitten Lena tuli lähemmäksi minua, otti toisen nännini suuhunsa, alkoi imemään ja kun hän samalla painoi toisen kätensä häpykummulleni ja pienen tunnustelun jälkeen painoi ensin kaksi ja sitten kolme pientä punakyntistä sormea sisääni en voinut enää pidätellä vaan aloin sykkimään hänen käteensä. Polveni pettivät ja valahdin pyyhkeen päälle makaamaan. Sain vielä uudestaan kun painoin jalat tiukasti yhteen. Sitten Lena otti johdon tai johdot käsiinsä ja runkkasi nyt vuorostaan molempia miehiä vedellen pitkiä voimakkaita vetoja. Hän veti miehet lähemmäksi itseään ja otti molemmat kovat kullit yhtä aikaa suuhunsa. Tämä oli miehille liikaa ja he laukesivat melkein yhtä aikaa Lenan suuhun ja kasvoille. Spermaa lensi sykäyksittäin Lenan kasvoihin, suuhun, hiuksiin ja kaulalle josta se valui hitaasti kohti rintoja. Lena nautti vielä tilanteesta levittäen spermaa rinnoilleen ja omalla tutulla kädellään sai itseltäänkin tulemaan hetkessä ihanan orgasmin. Jos haluatte voin kertoa vielä joskus totuus ja tehtävä leikistämme, jossa oli mukana myös yksi Kajn työkaveri.
 

Yhteistyössä