Raskauskiima

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin vajaa kolmekymppinen ja toista kertaa raskaana. Ensimmäinen lapsi oli pari vuotias. Minulla oli kovat seksihalut, mutta mieheni ei enää raskauden loppuvaiheessa juuri halunnut seksiä. Sitten kävi niin, että miehen kaveri tuli yökylään, kun hänellä oli asiaa kotikaupunkiimme. Asuntomme oli kaksio, nukuimme miehen ja lapsen kanssa makuuhuoneessa ja Kaille tehtiin peti sohvalle. Kai oli sinkkumies, komea ja lupsakka.

Menimme nukkumaan ja minua panetti mahdottomasti. Yritin vähän innostaa miestäni, mutta hän melkein suutahti. Yöllä en saanut nukutuksi, tuntui että pilluni paisui, sykki ja valui. Hieroin itseäni ja mies nukkui vieressäni. Ajatukseni siirtyivät sohvalla nukkuvaan vieraaseen. En voinut itselleni mitään, kun nousin sängystä ja lähdin kohti olohuonetta. Suljin mennessäni makuuhuoneen oven. Minulla oli yömekko, jossa oli syvä v-kaula-aukko. Rintani olivat pinkeät ja nännit kivikovat.

Menin polvilleni sohvan viereen, puristelin rintojani, laitoin sormet pikkuhousuihin ja työntelin sormiani pilluun, joka tuntui kuumalta ja märältä mättäältä. Kai nukkui rauhallisena kyljellään, peitto hieman sivussa ja ihailin hänen rintalihaksiaan. Siirsin käteni varovasti vieraan rinnalle, hyväilin lihaksia ja nännejä. Kai liikahti ja kääntyi selälleen. Siirsin peittoa sivuun ja näin hänen bokserit ja lähdin kuljettamaan kättäni niitä kohti. Himoni oli kova, en enää miettinyt, tai epäröinyt. Hyväilin Kain kalua housujen päältä, se oli mielestäni hieman kasvanut. Kyllä, se alkoi kovettua, vaikka mies nukkui. Siirryin hieman alaspäin, laskin housun resoria alaspäin ja näin ison ihanan kullin, joka venyi kohti Kain napaa. Laitoin käteni ympärille, se oli lämmin ja ihana. Terska työntyi ulos esinahan alta, puristin hieman ja vetelin esinahkaa edestakaisin. Tässä vaiheessa Kai säpsähti hereille. Hän katsoi minua, vilkaisi makuuhuoneen ovelle ja kysyi ilmeellään, että mitä ihmettä. Nostin rintani ulos yömekosta, puristelin niitä, nipistelin nännejä ja kiima näkyi minusta varmasti kauas.

Siirryin katsomaan Kain alapäätä, kulli oli täydessä terässä. Pomo tuli, täytyy lopettaa.......
 
vierailija
Oma alapääni oli niin märkä, että pikkuhousut valuivat. Olin niin himoissani, että minun oli pakko. Menin kontilleni sohvan viereen, nuolin Kain seisovaa kullia ja imaisin sen suuhuni. Se maistui hyvälle ja täytti suuni. Kain hengitys kiihtyi selvästi ja lantio työntyi ylös imemiseni tahtiin. Lurpsautin kullin suustani ja siirryin ylöspäin suutelemaan Kaita. Hän vastasi suudelmaan, eikä vastustellut, kun työnsin kieltäni hänen suuhunsa. Katsoin Kaita silmiin ja sanoin, että nussi mua.

Kai nousi sohvalta, ihailin kullia, joka oli isompi, kuin mihin olin tottunut. Käännyin sohvalle istumaan, nostin yömekkoni helmat ylös, rintani edelleen paljaana, nostin jalat koukkuun sohvan laidalle. En ollut ikinä ollut niin kiimassa, kuin nyt maha pystyssä, mies viereisessä huoneessa. Kai tuli jalkojeni väliin, kulli suorastaan imeytyi märkään pilluuni. Kai työnteli rauhallisesti, märkyys lätsähti aina kun hän painoi pohjaan. Pilluni oli herkkä ja tunsin kuinka se puristui vasten vahvaa kullia. Puristelin rintojani, yritin olla hiljaa, mutta huokailin ja inahtelin väkisin. Sanoin myös hiljaa, että nussi, anna munaa, ihanaa.

En tarvinnut mitään apuvälineitä, enkä sormia, Kain kiihdyttäessä tahtia tunsin vartaloni värisevän, puristelin rintojani ja hoin että jatka jatka. Orgasmi tuli ja pilluni sykkiessä sieltä suihki nestettä Kain lantiolle. Kai vetäytyi ulos, nousi seisomaan ja kulli osoitti naamaani. Otin varresta kiinni, imin ja runkkasin samalla. Kain polvet notkahtelivat ja tein sen mitä en mieheltäni hyväksynyt. Jatkoin niin kauan, että spermat syöksyivät suuhuni. Otin kullin pois suustani, nielaisin spermat ja nuolin vielä spermasta valuvaa terskaa.

Poimin märät pikkuhousuni lattialta, laitoin mekon siistimmin päälleni ja lähdin vessaan. Heitin pikkuhousut pyykkiin, pyyhin arkaa pilluani vessapaperilla, pissasin ja menin makuuhuoneeseen. Sänky heilahti kun kipusin takaisin paikalleni. Mies havahtui ja kysyi mitä? Sanoin, että kävin vessassa, pussasin huulille ja sanoin, että hyvää yötä.

Heräsin aamulla ensin ja menin keittämään kahvia. Kai heräsi myös, kävi vessassa ja tuli boksereissaan keittiöön. Hän tuli taakseni, painautui minua vasten, puristeli rintojani ja kuiskasi korvaani, että kiitos. Vastasin, että kiitos itsellesi. Pikkuhiljaa muutkin heräsivät ja päivä lähti käyntiin.

Mieheni vaihtoi työpaikaa ja kaveruus toisella puolen suomea asuvan Kain kanssa hiipui. Joskus hän aina muistelee tätä kaveria ja on meillä muutama valokuvakin, jossa Kai ja lapset leikkivät. Minä muistelen kaiholla tätä kiihottavaa tapahtumaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Krisuu2023

Yhteistyössä