G: Missä haluaisit asua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
maalla järven rannalla, kuitenkin hyvien kulkuyhteyksien päässä. Peruspalvelut pitäis olla 5km päässä, kaupunki vaikka 20km päässä.
Siellä mulla olis vanha hirsitalo, joka olis viimesen päälle rempattu, rantasauna, talli ja pari hevosta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan:
maalla järven rannalla, kuitenkin hyvien kulkuyhteyksien päässä. Peruspalvelut pitäis olla 5km päässä, kaupunki vaikka 20km päässä.
Siellä mulla olis vanha hirsitalo, joka olis viimesen päälle rempattu, rantasauna, talli ja pari hevosta :)

Sulla on mun haaveet. Tosin järvi voidaan vaihtaa mereksi ja ne hepat unohtaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miks:
melkein kaikki haluaa asua muualla kuin Suomessa???

Olen asunut muualla kuin Suomessa ja tiedän jo millaista se on. Suomi on pieni kooltaan, se minua ainakin ahdistaa. Haluan enemmän kirjakauppoja, enemmän yliopistoja jne.

Kayassa Turkissa, Waalissa Saksassa, Utah-beachilla Ranskassa (en muista paikallisia paikannimiä), Daytonalla (FL), Michiganissa siellä "lapasen" kärjessä", Oregonissa ja Washingtonissa rannikolla.Ja sata muuta paikkaa. Aiomme kierrellä, asua eri paikoissa, kun olemme kaksistaan ja vapaita työelämästä.

Yhteistyössä