T
taloja
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30652019:Olen aina pitänyt itseäni erakkona, mutta enpäs minä sellainen taida ollakaan, ainakaan samalla tavalla, kuin monella muulla nähtävästi. Minulla ei ole kaipuuta mihinkään merenrantoihin ja pihapuuhasteluihin. Minä erakoidun kotisohvalla tai lenkillä.
Aika moni tässä ketjussa (KAIKKI?) tuntuvat asuvan maalla tai ainakin tontin pitää olla sio ja naapureita ei saa näkyä lähellä.
Aika jännää, koska aika harva loppujen lopuksi maalta voi käydä töissä -> maaseutu ikävä kyllä autioituu.
Mä itse toki tykkäisin ehkä asua maalaismaisemassa, mutta sitten mun työpäivät venyisivät joka päivä ainakin 10h työmatkoineen. Mitä sillä aikaa lapsi sit tekee ja miten hän pääsee päiväkodista/koulusta kotiin ja onko hän yksin ilman kavereita aina siihen asti, että vanhemmat pääsee 10h päivästään kotiin?
Missä te muut käytte töissä ja kuinka paljon oikeasti pystytte olemaan kotona arkisin? Onko teidän lapset sit yksin 10h päivässä? Miten heitä voi vielä harrastuksiin, jos on poissa 10h?