G: Minkälaisia telkkoja teiltä löytyy?

ei ole
Meilläkään ei ole telkkaria (vaikka tv lupaa maksetaankin). Lapset katsovat dvd:ta, tai vaihtoehtoisesti tietokoneelta yle areenasta lastenohjelmia. En ole nähnyt tarvetta tv:n ostolle, sillä en halua kasvattaa lapsistani sohvaperunoita. Urheilullisia ja reippaita ulkoilmamuksuja kaikki :)
 
[QUOTE="vieras";24406978]32" 75kg painava möhkäle ajalta ennen digiaikaa. Tosin ihan minä päivänä vaan saattaa ilmestyä uusi laite, kun mies tuossa suunnittelee uuden hankkimista.[/QUOTE]

Sama täälä. Paitsi että se oon minä joka haaveilee uudesta töllöstä.
 
"moi"
kaksi vanhaa painavaa töllöä. toinen menossa rikki, välillä kuva huono, värit..ym. varaa ois ostaa uusi tv mutta mies odottaa jotain kehitystää paremmaksi..taijetaan ottaa vielä 5 vuoden päästäkin
 
Meilläkään ei ole telkkaria (vaikka tv lupaa maksetaankin). Lapset katsovat dvd:ta, tai vaihtoehtoisesti tietokoneelta yle areenasta lastenohjelmia. En ole nähnyt tarvetta tv:n ostolle, sillä en halua kasvattaa lapsistani sohvaperunoita. Urheilullisia ja reippaita ulkoilmamuksuja kaikki :)
Sohvaperunaksi voi tulla, vaikkei katsois ollenkaan töllöä lapsena ja nuorena. (Tunnustan: Olen laiskamato...)
 
ei ole
Sohvaperunaksi voi tulla, vaikkei katsois ollenkaan töllöä lapsena ja nuorena. (Tunnustan: Olen laiskamato...)
Minä puolestani haluaisin uskoa, että kasvatuksella voi vaikuttaa tulevaan. Eli kun olen pienestä pitäen totuttanut lapseni reippailuun ja paljoon ulkonaolemiseen, ja kaikki ovat urheilullisia (jopa pienin 3v tykkää veljien kanssa pelata jalkapalloa), haluaisin uskoa, että rakkaus ulkoilmaan ja liikuntaan säilyisi =)
 
Huom harmaana
32-tuumainen led, hankittiin pari kk sitten.
En huolinut sähkösyöppöä ja siksi pärjättiin pitkään vanhalla kuvaputkitöllöllä. Kun ledeistä tuli fiksun hintaisia, hankittiin sellainen.
 

Yhteistyössä