G. Minkä lehden tilaus on tuottanu pettymyksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KuutioTasku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KuutioTasku

Aktiivinen jäsen
28.12.2007
1 130
0
36
Mä sanon että minulle on tuottanu suuren pettymyksen lehti ''suuri käsityö''. Kallis siihen nähden kuinka vähän siinä on ohjeita ja kaavoja joita voi toteuttaa. Viimesen vuoden aikana yhdessä lehdessä on ollut sellainen kaava/ohje jonka olen tehnyt. Onneksi tilaus päättyy kohta.

Me naiset. Tilasin sitä monta vuotta, mutta tämän vuoden alussa se muuttui niin huonoksi lukea, että en enää jatkanut tilausta. Pidin siitä silloin, kun se ei muistuttanut muita naisten lehtiä juttujen asettelun ja tekstin fontin erilaisuudella.

mulle ei tuu kotiin mitään, ostan irtonumeroina vaikka varmaan halvemmaks tulis tilaus? tiedä sitten. mutta vauva-lehden uudistus on musta ihan kauhea. en tiedä tuleeko enään ostettua. me naiset ja annan ostan silloinkun löytyy mielenkiintoisia otsikoita mutta aika hömppiä ne yleensä on.

Vauva-lehti. Ihan vaan siitä syystä että sain tilaajalahjaksi vajaa 40e arvoisen unipussin jonka vetoketju hajosi heti kun siihen koski. Laitoin tästä 2 kertaa asiakaspalautetta enkä saanut edes vastausta.

Oikeastaan kaikki naistenlehdet: menaiset, cosmo, anna, eeva jne. Ne on kaikki pääasiassa täynnä mainoksia tai tuotearvosteluja. Ja niiden joukossa on ehkä kaksi artikkelia ja nekin aiheesta "mitä miehet ajattelee säärikarvaisista naisista".

Avotakka. Tilasin hyvän irtonumeron perusteella mutta seuraavat numerot olivat ihan huonoja.

Ihan vaan vinkkinä että jos tilaajalahja menee rikki, kannattaa soittaa sinne asiakaspalveluun. Itse sain heti uuden lahjan tilalle ja vauva-lehdestä silloinkin kyse. Ja sanoivat puhelimessa että siitä tilaajalahjasta oli tullut paljon reklamaatioita.

Minusta taas Me Naiset ja Anna ovat hyviä "aivot narikkaan "- lehtiä, joita on kiva lueskella, kun haluaa jotain lukemista ja kun ei jaksa syventyä vaikkapa kirjaan. Hyvää unilukemista.

Yhteistyössä