G: Minkä kokonen polkupyörä sinulla on? Oletko kuinka pitkä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
26" ja olen 164 cm pitkä.
Mietin kyllä että onko pyörä liian pieni. Mutta ostin silti. Penkin saa ihan hyvin sopivalle korkeudelle ja pyörässä on hyvä ajotuntuma.

:laugh: Ette ole sitten kuulleet runkokoosta :) Samalla rengaskoolla tehdään hyvinkin erikoisia pyöriä, joten 2metrinen hujoppi ja tumppi voivat ajaa samanlaisilla renkailla varustettua pyörää.

Jopo taitaa olla esimerkki pienistä renkaista. Maastopyörät ovat 26" ja hybridit&katupyörät 28".

Mutta ei, en kyllä muista minkä runkokoon pyörän ostin. Jossain sekin oli sanottu ja jouduin ainakin itse testaamaan useampaa runkoa, jotta tiesin minkä pyörän valitsen. Käytän aika pientä runkoa, vaikka olen pitkä. Pituus on lähinnä jaloissa ja satula onkin tapissa. Pieni runko on helpompi käsitellä. Kun katsoo naisia yleensä pyöräilemässä, niin iso osa on ostanut aivan liian ison pyörän...

26 tuumainen kait, mutta jotenkin isompi kuin entinen. Tankokin korkeammalla, entistä oli helpompi taluttaa. Pituutta minulla 150cm. Tässä on hyvä, kun ei tarvitse jalkaa nostaa niin korkealle, entisessä oli korkea välitanko.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä