Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarhakäärme:Minulla on tuollainen 40 cm pötkylä ja se on liian pieni. Haluaisin ehdottomasti suuremman sellaisen, joka olisi leveydeltäänkin ainakin 30 cm ja pituudeltaan tuo 40-50 cm. Siinä pysyy lämpö paremmin ja sen vaikutusalue on vastaavasti suurempi. Tuota pötkylää saa olla koko ajan lämmittämässä lisää ja sen paikkaa joutuu vaihtelemaan usein.
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:mulla on tommonen u-kirjaimen muotonen, pituus noin 60cm ja leveys vajaa 15cm. Paino oli 800g. On kyllä tosi kätevä kun on ton mallinen niin pysyy tossa harteilla tosi hyvin, se kun mulla eniten yleensä vaivaa.