K
Kyselijä
Vieras
Mä pelkäsin kaikkista eniten silloin, kun vielä asuttiin maalla ja ukkonen oli aivan pään päällä. Aina kun jyrähti, lähti palohälyttimet soimaan..Ei kiva.. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Ei tule mieleen, oon rakastanut ukkosta niin kauan kuin muistan enkä ole osannut pelätä sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:mie pelkään joka kerta kun ukkostaa. menene peiton alle piiloon ja suljen ikunat ja revin kaikki mahdolise johdot irti sienästä. Pelottaa aian sairaasti