G:Milloin olet ostanut vanhimman käytössäsi olevan vaatteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rytky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rytky

Vieras
Minkä ikäisiä suurin osa käytössä olevista vaatevaratostasi on?
Milloin ostit viimeksi vaatteen?

Vanhin käytössä oleva 12 vuotta vanha.
Suurinosa vaatteista n.3 vuotta
Viimeksi ostin 3kk sitten

Muutin päivälleen kuusi vuotta (ohhos, täähän on syy ottaa siideriä :saint: ) sitten Suomesta Englantiin ja tulin tyhjin käsin. Vanhimmat vaatteeni on siis kuusi vuotta, suurin osa ehkä nelisen vuotta vanhoja. Viimeeksi ostin kuukausi sitten.

heh, prätkärotsi jonka ostin kaverilta pilkkahintaan 2003 ja se oli kaverin siskon entinen eli jo silloin ainakin 15 v vanha :D ! ei sitä kehtaa kadulla enää pitää, kun on niin kärsinyt ja kulunut, täytteetkin pursuaa hihansuista :D

En edes muista, ehkä ylikin 10 vuotta. Kotivaatteina toki, enhän minä nyt julkisuuteen kehtaa astua esim. nappiverkkareissa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
En edes muista, ehkä ylikin 10 vuotta. Kotivaatteina toki, enhän minä nyt julkisuuteen kehtaa astua esim. nappiverkkareissa. :D

Oiiiih, nappiverkkarit :D

Mulla oli tummansini-oranssit :laugh: :ashamed:

Sano nyt vielä, että ostit mustanmäentorilta...

kelpaaks kengät tähän?mullon maiharit,jotka ostin joskus vuosituhannen vaihteessa.Niitä olen pitänyt talvisin.Vieläkin ajavat asiansa.Uudet nauhat on ostettu parikin kertaa..

College, ostettu syksyllä 1988. En muuten muistaisi, mutta ostin sen asun (housut ja puseron ) jotta minulla olisi jotain sopivaa löysää päällepantavaa tyttären syntymän jälkeen.

Yllättävän hyvälaatuinen seppälän tuote. =) Housut ovat jo poisheitetyt, mutta paita on ihan kiva. Ainakin kotioloissa.

Yhteistyössä