L
llkk
Vieras
Talvivaatteista on nyt keskusteltu taas kovasti, mutta kysymykset ovat sellaisia, että viestiketju menee aika sekalaiseksi, joskus jopa pelkäksi kiistelyksi. Haluaisin siis pariin asiaan vastauksia!
A: Minkä ikäinen/ikäiset lapset sinulla on?
B: Onko lapset kotona vai hoidossa pääsääntöisesti?
C: Minkä merkkinen teidän talvivaatetus on, onko joka vuosi ollut sama vai joku muu, mikä?
D: Haalari vai kaksiosainen puku? Jos molemmat, kiitos vertailusta
E: Liikkeet, joissa teidän talvivaatemerkkiä myydään?
F: Jotain muuta tärkeää?
A: Minkä ikäinen/ikäiset lapset sinulla on?
B: Onko lapset kotona vai hoidossa pääsääntöisesti?
C: Minkä merkkinen teidän talvivaatetus on, onko joka vuosi ollut sama vai joku muu, mikä?
D: Haalari vai kaksiosainen puku? Jos molemmat, kiitos vertailusta
E: Liikkeet, joissa teidän talvivaatemerkkiä myydään?
F: Jotain muuta tärkeää?