G:Miksi olet nyt sisällä tällä kelillä?

"vieras"
[QUOTE="vieras";23930097]Nuorempi nukkuu. Ja en kyllä aio pihalle mennä ennen kun alkaa viiletä. Mä vihaan helteitä. Lapsetkin ihan nuupahtaneita, vaikka ollaan vaan oltu koko aamupäivä. Ihan kauheeta jos samanlainen kesä kun viime vuosi, sai koko päivän kökkiä sisällä odottamassa mahdollista pientä ilman viilenemistä. Ja sit kun talo alkaa lämmetä, ei pakopaikkaa :/[/QUOTE]

ja mun mielestä viime kesä oli niin mahtava. Kerranki tuntu itestäkin lomalle. Käytiin joka päivä uimassa ja pari kertaa viikossa sit päivän reissuja uimarannalle. Lapset oli sillon 3-13v (yhteensä 6) . Meillä kans talo on tosi kuuma joten helpompi se on tuolla ulkona olla kun varjoon menee.

"..."
Ööh, miksi teidän pitää olla sisällä kun kakarat nukkuu? Silloin on varmaan pakko myös vetää Fazerin sinistä ja juoda limppaa päälle?

Itse alan tekemään ruokaa.

"vierailee"
[QUOTE="...";23930200]Ööh, miksi teidän pitää olla sisällä kun kakarat nukkuu? Silloin on varmaan pakko myös vetää Fazerin sinistä ja juoda limppaa päälle?

Itse alan tekemään ruokaa.[/QUOTE]

No ensiksikään mulla ei ole kakaroita vaan kaksi lasta. Ja kyllä syön nyt jätskiä ja juon limsaa ja söisin Fazerin sinistä,jos sitä olisi.

[QUOTE="...";23930200]Ööh, miksi teidän pitää olla sisällä kun kakarat nukkuu? Silloin on varmaan pakko myös vetää Fazerin sinistä ja juoda limppaa päälle?

Ööh, yksinkö mun pitäisi jättää tuo kakara kotiin nukkumaan?

Ja ei, en vedä suklaata enkä limua.

Yksinkö mä ton vuoden ikäisen jätä tänne nukkuu ja lähen ite tonne luhtitalon keskipihalle kirmaamaan? :D Johan se olis kaikki palstalla tekemäs ls-ilmoa.. :D

Voi kun oliskin suklaata ja limppaa... :p

Millikki
lapset on päikkäreillä ja sitten leiriydymme ulos kunhan välipalat on vedetty naamariin.. Kunhan alkaa kunnon helteet, käymme sisällä välillä viilentymässä. Ei oo ihan terveellistä olla +30 helteessä aamusta iltaan..
Et vissiin ole etelä-Suomesta? Lähinnä viitaten tuohon lauseesee, kunhan alkaa kunnon helteet :) Täälä ainakin erittäin helle tänään... Ja luvattu koko loppuviikoksi :( Ja minä olen sisällä, koska ulkona on liian kuuma :D

4x
Olimme jo aamupäivän ulkona, nyt kotona tekemässä ruokaa. Myöhemmin mennään taas nauttimaan lämmöstä ja auringosta ulos! :) Pitäisi ostaa jotain helppoa ja nopeaa syötävää, niin ei tarvii sisällä olla näin ihanalla ilmalla!

"vieras"
Nuorin lapsi päikkäreillä, myös 4v ja 7v ovat sisällä, eivät tykkää olla ulkona näin kuumalla, ulkoilevat mielummin illemmalla, lisäksi itselläni palaa iho tosi herkästi auringossa.

Yhteistyössä