G:Miksi olet nyt sisällä tällä kelillä?

potilas
[QUOTE="vieras";23930208]Sisällä olen siksi, että poden kesäflunssaa. Paljon mukavampi olla sisällä viileessä kuin tuolla helteessä ulkona...[/QUOTE]

Sama vika täällä, paitsi meillä on myös lapset flunssassa. Mieluummin täällä sisällä ollaan, vaikka meidän asunto onkin pirun kuuma, mutta tuulettimet pyörii.
 
"mää"
[QUOTE="...";23930200]Ööh, miksi teidän pitää olla sisällä kun kakarat nukkuu? Silloin on varmaan pakko myös vetää Fazerin sinistä ja juoda limppaa päälle?

Itse alan tekemään ruokaa.[/QUOTE]

Onneks on omakotitalo niin voi pihallakin touhuta vaikka lapsi nukkuu. Joo eikä ole itkuhälytintä :D Limpparia en juo kuin harvoin ja ei tee mieli suklaata. En ole läski vaikka muutama kilo saisi lähteä. Tänään en olekaan vielä syönyt mitään mutta kerkeehän sitä :)
 
....
[QUOTE="Tuomi";23930409]Ei helvetti tätä touhua....käyt rannalla ja nautit jätskistä kaikessa rauhassa sillä aikaa kun lapset "nauttivat" tarhasta....huhhuh![/QUOTE]

juuri ihmettelin samaa!!!
 
talvea odotellessa
Pakko olla sisällä, koska kotona 2kk ikäiset kaksoset, joista toinen potee pahaa refluksia ja itkee kuin syötävä ja toisella masuvaivoja ja itkuinen. Että talvea tässä odotellaan, josko nää vaivat helpottuisi vauvojen kasvun myötä. Ja jos nyt joku kyselee, et miksi et laita vauvoja vaunuihin, niin todettakoon sekin, et ainakaan toi refluksivaivainen ei siitä rauhoitu vaan itse asiassa makuuasento vain pahentaa...Koitan selvitä klo 17 saakka, jolloin mies tulee apuun. Ehkä sitten pääsen itseki hetkeksi ulos? Ketuttaa ihan vietävästi, koska hankalan raskauden vuoksi makasin koko talven ja kevään kotona ja sairaalassa ja nyt kun pääsisi ulos, niin vauvat onkin niin kipeitä et taas saa nököttää kotona sisällä...
 
Rollolainen
Olimme jo aamupäivän ulkona, nyt kotona tekemässä ruokaa. Myöhemmin mennään taas nauttimaan lämmöstä ja auringosta ulos! :) Pitäisi ostaa jotain helppoa ja nopeaa syötävää, niin ei tarvii sisällä olla näin ihanalla ilmalla!
mä teenkin sen takia tänään päivälliseksi Manna tai riisipuuroa, tulee melkein itsetään ku tekee haudutuskattilassa. Ei pala pohjaan ja ei trvi vahtia vieressä. kestä tosin keittää pikkuisen pidmepn, mutta tuo ei haitanne mitään.
 
"plop"
Lapset meni ulos aamulla jo ennen kahdeksaa. Otin sisälle n. 11.30 syömään ja nyt saavat olla sisällä melkein klo16 asti. Ihan vain siksi, että ei ole hyvä olla pihalla silloin kun aurinko porottaa pahiten ja UV-säteily on voimakkainta. Varsinkin tuo tyttö on niin herkkä palamaan, että pakko pitää välillä sisällä. Loppupäivän saavat taas painaa pihalla :)

Itsekin olen herkästi palavaa sorttia, joten sisällä olen siksi. Mie olen lapsena palanut auringossa niin pahoin, että kärsin siitä vieläkin. Saatan polttaa ihoni jopa kankaan läpi, jos en ole varovainen. Käytänkin juhannukseen asti rasvaa kertoimella 50 ja mahdollisimman paksukankaisia vaatteita. En oikein viihdy auringossa....
 
"Anne"
Ulkona oltu jo. Käveltiin pitkin Loviisaa, kun tehtiin sinne extempore-reissu. Tuli kuuma ja hieman kehno olo. Nyt on mukava olla sisällä viileässä. Kohta ruuan laittoon ja jos sitten illemmalla/viileämmällä uudestaan vähäksi aikaa johonkin.
 
"vieras"
Oltiin jo lasten kanssa klo 10-14 menossa:kaupungilla, puistoilemassa ja eväsretkellä. Nyt on pakko vähän levätä sisällä, koska olen raskaana rv 29 ja tuli jo niin tuskainen olo tuosta auringossa olemisesta. Kohta menemme välipalalle parvekkeelle, joak on nyt varjon puolella. Illemmalla taas ulos leikkimään.
 
vier
Koska olen flunssassa. Jos olisin terve, olisin nyt matkalla töistä kotiin. Tai menisin varmaan kirjastoon lukemaan lehtiä, en pidä helteestä ja siellä on mukavan viileää.
 
"joooo"
Teen ruokaa. Perunat on siinä pisteessä, että ihan just kohta väsään kastikkeen ja lihapullat! Sitten pistän vähän pyykkiä koneeseen ja pakkaan uimakassin ja sitten mennäänkin taas ulos.
 
kuuma sisälläkin
Nuorin on kipeenä ja itsekkin flunsassa. Nautin kyllä helteestä, mutta en tietenkään kuumeista lasta vie sinne. 4-vuotiaan otin kahdelta väkisin sisälle ja passitin unille,nukahtikin pariksi tuntia. 7 vee lähti kaverin kanssa uimaan. (kaverin vanhemmat mukana)
 

Yhteistyössä