G: Mikä on tuntipalkkasi?

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:15 Wicked Fairy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:13 SolAngel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:10 vieras kirjoitti:
mitä teette työksenne te, jotka saatte tunnilta tuon n.30e?
Opetan
teetkö 40-tuntista työviikkoa? =)
Kyllä, ihan normaalia työviikkoa tässä tehdään. Opetusta tosin ei ole tässä jaksossa kuin 20h/viikko, mutta muita työtehtäviä riittää.
 
Kuinka paljon opettaja tekee ns työtunteja kotona. Siis valmistelee tunteja, käy läpi kokeita.
Lasketko nuo tunnit myös tuntipalkkaas. tai noittenhan pitäs vähentää tuntipalkkaa.

Ite saan 13.00 - 16.50 e tunnilta
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:01 SolAngel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:00 joo kirjoitti:
8,50? + tuotantopalkkio vaihtelee 1-5? tunnilta
En mitenkään halua loukata, mutta itse en suostuisi tuolla hinnalla töitä tekemään ensinkään :whistle:.
olipas typerä kommentti. taitaa olla aika yleinen tuntipalkka tuo alle 10e. mietippä vähän mitä suustasi päästät vaikka akateeminen olisitkin :headwall: :headwall:
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:37 Serendipity kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:01 SolAngel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:00 joo kirjoitti:
8,50? + tuotantopalkkio vaihtelee 1-5? tunnilta
En mitenkään halua loukata, mutta itse en suostuisi tuolla hinnalla töitä tekemään ensinkään :whistle:.
olipas typerä kommentti. taitaa olla aika yleinen tuntipalkka tuo alle 10e. mietippä vähän mitä suustasi päästät vaikka akateeminen olisitkin :headwall: :headwall:
Vastaan nyt vielä tähänkin, eli mua ei loukannut tuo mielipide ollenkaan.
 
Sanonpa vaan oman mielipiteen tuohon, ku jotku puhuu siitä kotiäitiydestä, ku siitä ei makseta kunnon "palkkaa", niin kyllä mun mielestä kotiäitiys on PAAALJON tärkeämpää, ku esim. urheilijat, joille maksetaan varmasti paljon enemmän, mitä kotiäideille.. Ne ei tee yhtään mitään, mistä olis hyötyä yhteiskunnalle!!! Minä en ymmärrä yhtään, että jostain juoksemisesta tai autolla ajosta maksetaan älyttömiä summia.. Nyt en kyllä jaksa tarkkaan selittää mitä tarkoitan, mutta toivottavasti joku tajus mitä tarkoitan...

(joo, olen tällä hetkellä kotona ja äitikin vielä, mutta töihin haluaisin.. ja olen kovasti hakenutkin.. :D )
 
neito
opettajat (koulussa) ei kyllä saa 30 euroo tunnilta. sehän on huonommin palkattuja aloja...ne,jotka tienaa oikeesti sen 30 euroo tunnilta,ei varmaan hirveesti lapsiaan kerkee näkeen. korkeekoulumaikatkaan noin paljoa saa. ite oon osa-aikaisena kun on alle 3v muksu,enkä halua tehä viä kokopäivästä. palkkakin on vain 8,50. tosin ei oo viä tiukkaa tehny. ennemmin oon huonompi palkkaisessa kivassa työssä kun parempipalkkaisessa missen viihdy. jotkut viihtyy tehtaassa istumassa,mä taas halun lla ihmistenkassa ja kokoajan olla liikkeessä. mutta fakta homma,jonkunhan ne työt on tehtävä,niin 6 euroo tunnilta maksettavat kun 30 euroo tunnilta maksettavat. mikään työ ei oo turhaa. mutta naurettavaa on mollata täälä huonompi palkkaisia. munkaan tarvis olla töissä ollenkaan,jos en sitä haluis,mies sen leivän kotiin muutenkin tuo..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 00:20 neito kirjoitti:
opettajat (koulussa) ei kyllä saa 30 euroo tunnilta. sehän on huonommin palkattuja aloja...ne,jotka tienaa oikeesti sen 30 euroo tunnilta,ei varmaan hirveesti lapsiaan kerkee näkeen. korkeekoulumaikatkaan noin paljoa saa. ite oon osa-aikaisena kun on alle 3v muksu,enkä halua tehä viä kokopäivästä. palkkakin on vain 8,50. tosin ei oo viä tiukkaa tehny. ennemmin oon huonompi palkkaisessa kivassa työssä kun parempipalkkaisessa missen viihdy. jotkut viihtyy tehtaassa istumassa,mä taas halun lla ihmistenkassa ja kokoajan olla liikkeessä. mutta fakta homma,jonkunhan ne työt on tehtävä,niin 6 euroo tunnilta maksettavat kun 30 euroo tunnilta maksettavat. mikään työ ei oo turhaa. mutta naurettavaa on mollata täälä huonompi palkkaisia. munkaan tarvis olla töissä ollenkaan,jos en sitä haluis,mies sen leivän kotiin muutenkin tuo..
Tarkennuksena, että niinku jo sanoinkin, mulla on kuukausipalkka normaalisti, ei siis tuntipalkka. Mutta kun joskus teen projektiopetusta (esim. erityis- tai tukiopetus), tuntipalkka on n. 28?. Mutta nää on siis poikkeustilanteita.

Ja ihan samoin kuin neito, musta open hommissa parasta on just työn sosiaalinen luonne. IKINÄ en suostuis hallintohommiin ryhtymään, liian yksinäistä. Tiukkaa tekee jo selvitä aine- ja koepinoistakin ;).
 

Yhteistyössä