nyt harmaana
mä saan 9 euroo/tunti. Ja olen tyytyväinen ollut koska viime työstäni sain 6 euroo/tunti.. Pitäis kyllä varmaan pyytää palkankorotusta.. Kun näitä teidän palkkoja lukee..
Koitahan parantua... ja jos joku ihmettelee, et miks mä täällä luuhaan, niin lapsukaiset on päikkäreillä ja minä kahvi paussilla =)Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:36 eijaksakirjautua kirjoitti:\lisään vielä et nyt olen saikulla ku nuorimmainen on kipeä. et jos joku kohta olis sanonu et mitä pph täällä tähän aikaan on niin siinä syy. säästyipä joltain purkausAlkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:34 eijaksakirjautua kirjoitti:\juup, PPH olen.... aivan liian alipalkattu työ ja kulukorvaukset ovat viimeksi päivitetty varmaan 25 vuotta sitten. ei tulihan vuoden alusta vissiin kymmenisen senttiä lisää per lapsiAlkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:25 Ronja Ryövärintytär kirjoitti:\Taidat tehä samaa duunia, kun minäkin =) siis PPHAlkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:04 eijaksakirjautua kirjoitti:vähän päälle 4 ? + 150-200 ? verottomana kulukorvauksia. mutta rahan takia tätä työtä en teekään...
yli 10 vuotta sitten?Juu ja ne palkat on aikalailla eriluokkaa siellä Suomineitin alapäässä kun täällä ylempänä..