G: Mikä on tuntipalkkasi?

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
\Paljonko muuten tulee tuntipalkaksi kotiäidille, joka kotihoidontuella tekee töitä 24/7...!!!??? \|O \|O \|O \|O
[/quote]


Tää on musta kummallinen ajattelutapa... eihän kukaan ole täissä 24/7 - varsinkaan kotihoidon tuella oleva kotiäiti, joka siis EI käy töissä, eikä näin ollen saa (eikä tarvikaan saada) palkkaa. Tuki on eri asia kuin palkka. Eikä kotona oleminen ole työtä, vaikka onkin tärkeää. Mutta alkuperäiseen ajatukseeni: kotiäidin tuntipalkkaa ei voi laskea noin. Tai jos laskee, niin sitten pitää laskea kaikki palkat samalla logiikalla...

[/quote]

Aiak hyvin sanottu., Olen täysin samaa mieltä.

itskein kotiäitinä ollut eikä se ollut mielestäni työtä, kotona pääsee helpommalal
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:23 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:14 Candide kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:10 vieras kirjoitti:
mitä teette työksenne te, jotka saatte tunnilta tuon n.30e?
Minä olen valtion virkanainen liikennealalla.
eli sulla on äkkiseltään laskettuna 4837,50 euroa kuukausipalkka :whistle:

juu, mä haluan kans noihin hommiin.... \|O
niin, siis tuon kuukausipalkan laskin sillä perusteella että tuntipalkka on 30 egee tunnilta... ja candidehan sanoi että hällä on vähän enemmän joten... :whistle:

mites ehit valtion virkanainen näin virka-aikaan täällä kaksplussan sivuilla vierailla? vai oletko äitiyslomalla?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:29 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:23 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:14 Candide kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:10 vieras kirjoitti:
mitä teette työksenne te, jotka saatte tunnilta tuon n.30e?
Minä olen valtion virkanainen liikennealalla.
eli sulla on äkkiseltään laskettuna 4837,50 euroa kuukausipalkka :whistle:

juu, mä haluan kans noihin hommiin.... \|O
niin, siis tuon kuukausipalkan laskin sillä perusteella että tuntipalkka on 30 egee tunnilta... ja candidehan sanoi että hällä on vähän enemmän joten... :whistle:

mites ehit valtion virkanainen näin virka-aikaan täällä kaksplussan sivuilla vierailla? vai oletko äitiyslomalla?
No kyllähän ne ehtii.. Valtion hommissa tuo työtahti on hiukkasen toisenlainen kuin yksityisellä! :LOL:
 
eijaksakirjautua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:25 Ronja Ryövärintytär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:04 eijaksakirjautua kirjoitti:
vähän päälle 4 ? + 150-200 ? verottomana kulukorvauksia. mutta rahan takia tätä työtä en teekään...
Taidat tehä samaa duunia, kun minäkin =) siis PPH
juup, PPH olen.... aivan liian alipalkattu työ ja kulukorvaukset ovat viimeksi päivitetty varmaan 25 vuotta sitten. :whistle: ei tulihan vuoden alusta vissiin kymmenisen senttiä lisää per lapsi :D
 
eijaksakirjautua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:34 eijaksakirjautua kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:25 Ronja Ryövärintytär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:04 eijaksakirjautua kirjoitti:
vähän päälle 4 ? + 150-200 ? verottomana kulukorvauksia. mutta rahan takia tätä työtä en teekään...
Taidat tehä samaa duunia, kun minäkin =) siis PPH
juup, PPH olen.... aivan liian alipalkattu työ ja kulukorvaukset ovat viimeksi päivitetty varmaan 25 vuotta sitten. :whistle: ei tulihan vuoden alusta vissiin kymmenisen senttiä lisää per lapsi :D
lisään vielä et nyt olen saikulla ku nuorimmainen on kipeä. et jos joku kohta olis sanonu et mitä pph täällä tähän aikaan on niin siinä syy. säästyipä joltain purkaus :whistle: ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:33 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:29 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:23 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:14 Candide kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:10 vieras kirjoitti:
mitä teette työksenne te, jotka saatte tunnilta tuon n.30e?
Minä olen valtion virkanainen liikennealalla.
eli sulla on äkkiseltään laskettuna 4837,50 euroa kuukausipalkka :whistle:

juu, mä haluan kans noihin hommiin.... \|O
niin, siis tuon kuukausipalkan laskin sillä perusteella että tuntipalkka on 30 egee tunnilta... ja candidehan sanoi että hällä on vähän enemmän joten... :whistle:

mites ehit valtion virkanainen näin virka-aikaan täällä kaksplussan sivuilla vierailla? vai oletko äitiyslomalla?
No kyllähän ne ehtii.. Valtion hommissa tuo työtahti on hiukkasen toisenlainen kuin yksityisellä! :LOL:
niin joo.. ja en huomannu yhtään että henkilö olikin kirjottanu viestinsä eilen illalla :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:36 eijaksakirjautua kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:34 eijaksakirjautua kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:25 Ronja Ryövärintytär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:04 eijaksakirjautua kirjoitti:
vähän päälle 4 ? + 150-200 ? verottomana kulukorvauksia. mutta rahan takia tätä työtä en teekään...
Taidat tehä samaa duunia, kun minäkin =) siis PPH
juup, PPH olen.... aivan liian alipalkattu työ ja kulukorvaukset ovat viimeksi päivitetty varmaan 25 vuotta sitten. :whistle: ei tulihan vuoden alusta vissiin kymmenisen senttiä lisää per lapsi :D
lisään vielä et nyt olen saikulla ku nuorimmainen on kipeä. et jos joku kohta olis sanonu et mitä pph täällä tähän aikaan on niin siinä syy. säästyipä joltain purkaus :whistle: ;)

Te rohkeat ootte laskenut tuntipalkan... Mulla ei varmaan edes tuota, kun saan palkan vain kahdesta hoitolapsesta, kun kaksi omaa pientä... :snotty: Silti työpäivän pituus on 9,5h... Onneksi mies tienaa...ihan reilusti... ;)
Niin, juu ja mulla on lapset nyt päiväunilla...tää on mun kahvitauko!<br><br>
 
tyttöjen äiti
8.65e/tunti+tuotantopalkkio (0.50e-2e välillä)+vuorolisä. Jahka menen takas töihin niin palkka yli 9e/tunti...Tässä äitiysloman aikana oli työpiste saanut "tapeltua" palkankorotuksen!!!
 

Yhteistyössä