OK. =)Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Nyt kysyttiin MINUN suosikki sanaa. Me harvoin sekstaillaan, joten sanon vaan että sulla on ihana pippeli :heart:
Saa, jaa niin tommonenkin sana oli.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:saako valita listan ulkopuolelta?? Nimittäin sanon sitä Pikkuveljeksi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Sinun pippeli tuntuu niin hyvältäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sanooko sun mies "ota mun pippeli suuhun"..Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Oman miehen kanssa käytän sanaa pippeli....selvennän!
Miksi te sekstailette vain harvoin?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Nyt kysyttiin MINUN suosikki sanaa. Me harvoin sekstaillaan, joten sanon vaan että sulla on ihana pippeli :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sanooko sun mies "ota mun pippeli suuhun"..Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Oman miehen kanssa käytän sanaa pippeli....selvennän!
se ei kuulu kellekkäänAlkuperäinen kirjoittaja vier:Miksi te sekstailette vain harvoin?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Nyt kysyttiin MINUN suosikki sanaa. Me harvoin sekstaillaan, joten sanon vaan että sulla on ihana pippeli :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sanooko sun mies "ota mun pippeli suuhun"..Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Oman miehen kanssa käytän sanaa pippeli....selvennän!
Ei hitto ehkä pitäs lähtee nukkumaan..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Anna pippeliä, kovempaa kulta... aahAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Sinun pippeli tuntuu niin hyvältä
ai saatanaaaa ja mä käytän sanaa..hmmm...vaikka etupyllyvipu, vai mikä se ny oliAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sanooko sun mies "ota mun pippeli suuhun"..Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Oman miehen kanssa käytän sanaa pippeli....selvennän!