Mulla oli ainakin lastentarhanopettaja, laulaja ja kirjailija. Kasvatustiedettä opiskelen. Kasvatukseen, koulutukseen ja lapsiin liittyvät työtehtävät kiinnostaa siis edelleen. Laulajaa musta ei sentään tule, mutta rakastan laulamista ja kirjankin meinaan vielä joskus kirjoittaa.
Halusin lastenlääkäriksi.
En lopulta kuitenkaan koskaan hakenut lääketieteelliseen, vaan luin itseni sairaanhoitajaksi. Ammatillinen mieli kuitenkin muuttui perheen perustamisen jälkeen ja lähdin lukemaan oikeustiedettä. Valmistun OTM:ksi ensi keväänä/kesänä.
Minusta piti tulla presidentti. Olen työskennellyt erilaisissa esimiestehtävissä kaupan ja hallinnon alalla, ja seuraavaksi suunta kaupallisten aineiden opettajaksi.
Minusta piti tulla poliisi tai eläinlääkäri. Pituus ei riittänyt poliisiksi ennenkö nyt kun hakuvaatimukset muuttu, eläinlääkäriksi ei riittänyt lukupää. Joten minusta tuli eläintenhoitaja
Niin no, ensimmäiset kaksi toiveammattia olivat pankkirosvo ja tukkijätkä :ashamed:
Myöhemmin halusin kaupantädiksi ja siinä työssä olen joskus nuorena ollutkin
Halusin poliisiksi tai neiti etsiväksi. Lisäksi vaatteet on aina kiinnostaneet ja käsityöt. Myöhemmin teininä haaveilin talonrakentajan hommista. Tulee ravintolahommien ja matkailualan restonomin jälkeen vielä sisustaja.
roskakuski ja arkeologi. arkkitehdiks halusin ihan vielä lukioiässäkin, mut tuo lukion pitkämatikka ei vaan ollu mun juttu, joten musta tuli sairaanhoitaja