Mä olen monesti ajatellut, että jos en olisi varma, että tyttäreni (vm -89) ei kirjoittelisi täällä, niin epäilisin hänen olevan täällä väärällä kuvallaMulla oli ainakin lastentarhanopettaja, laulaja ja kirjailija. Kasvatustiedettä opiskelen. Kasvatukseen, koulutukseen ja lapsiin liittyvät työtehtävät kiinnostaa siis edelleen. Laulajaa musta ei sentään tule, mutta rakastan laulamista ja kirjankin meinaan vielä joskus kirjoittaa.
Ja minulle :wave:Halusin näyttelijäksi, oopperalaulajaksi tai kirjailijaksi. Enää en haluaisi näytteljäksi, ooperalaulajasta puhumattakaan. Kirjalijana tuskin leipääni tienaisin, mutta kirjan kirjoittaminen on kyllä vieläkin haave. Edes joskus sitten, vaikka kirja vain minulle itselleni.
jos sen joskus aikaan saan, velvoitan sinut sen lukemaan. Olkoonkin, että se saattaa olla hyvin pitkäveteistä ja raskassoutuista, lauserakenteeltaan laahavaa ja pitkäpiimäistäAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24362985:Ja minulle :wave:
Ehkei sitä katsota ammatiksi? Vaan entä jos on kotiäiti, siis ihan oikeasti kotiäiti eikä vain silloin, kun lapset on pieniä?Mitä vikaa???
Nimim. juuri se, joka ihan oikeasti on aina halunnut olla äiti.
Ei taida olla ammatti? Itse oon aina halunnu olla 180cm pitkä mut sekään ei oo ammatti.Mitä vikaa???
Nimim. juuri se, joka ihan oikeasti on aina halunnut olla äiti.
Oi... mä halusin lukion jälkeen opiskelemaan graafista suunnittelua, mutta todellisuus iski kun en päässyt edes opiskelemaan sitä. Mutta toisaalta hyvä mun kannalta, nyt on ihan toiset suunnitelmat.Mä halusin eläinlääkäriksi.Nykyään sellanen ei vois vähempää kiinnostaa.Lähinnä sen takia että pienenä sen ammatin on ajatellut vähän toisenlaiseksi...
Olen ollut tähän mennessä kokkina ja panimolla töissä mutta nyt hoitovapaan jälkeen ois tarkoitus lähteä opiskelemaan graafista suunnittelua.
Juuri sellaista, jota itsekin kirjoitan ;Djos sen joskus aikaan saan, velvoitan sinut sen lukemaan. Olkoonkin, että se saattaa olla hyvin pitkäveteistä ja raskassoutuista, lauserakenteeltaan laahavaa ja pitkäpiimäistä
Niin no, ensimmäiset kaksi toiveammattia olivat pankkirosvo ja tukkijätkä :ashamed:
Myöhemmin halusin kaupantädiksi ja siinä työssä olen joskus nuorena ollutkin
Mikä oikeestaan on tutkija? Voisko joku vähän avata mulle tätä.Piti tulla patologi, tuli tutkija.
siitä olen kanssasi hivenen erimieltä. Vaikka lauseissa olisikin pituutta, niissä on sanoja, joilla on painoarvoa. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24363026:Juuri sellaista, jota itsekin kirjoitan ;D