G:Mikä on teidän lempi tee?:), mistä ostatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mä nyt kaupassa löysin tee mikä on nyt mun lempari ainakin nyt, en muista nimen mut siellä on pippuria ja muuta lisätty 5e pakkaus muistakseni maksa, aika erikoinen maku. Mistä muuten te ostatte teetä. Olen vaan niin teen fani, että haluan kotiin mahdollisimman paljon erikoisia vaihtoehtoja:p

Irtoteetä ostan ja aina teekaupasta. Wu Lu Mountain vihreistä suosikki ja Japanese treasures maustetuista (vihreistä). En ikinä osta pussiteetä, mulle tulee niistä huono olo. Yleensä aina vihreetä teetä, joskus testailen mustaa. Sekottelen välillä omia sekotuksia noista.

suosikki on Rainbow:n earl greytä (irtotee) ,yhtä hyvää kuin kalliimmat,yli puolta edullisempaa vaan.Mä en tykkää maustetuista tai vihreistä yms. "hörhöilyistä". :)

Nordqvistin Sadepäivän ilo on paras. Citymarketista tai S-marketista ostan, maksaa jotain 2,5 €/pkt.
Musta tee maustettuna ananaksen, mansikan, kirsikan ja vadelman aromeilla. NAM!

entäs mistä sais erilaiset mausteet jos halua lisätä, kun jossain mä join muistan teen mihin mulle purkista lisäsivät jotain, myös kahvia join missä oli joku erikoinen maku ja myös he lisäsivät jotain, jäi vaivamaan mistä ne ostaa kaikki nämä:)

Yhteistyössä