G: mihin käyttäisit, jos sinulla olisi 3000e ylimääräistä rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Lomamatka tai menisin leikkauttamaan silmäni.. Ehkä nuo silmät. Lomalle varmaan lähdetään ilman sitä ylimääräistäkin.
Mullakin mietityttää tuo silmäleikkaus.. Lomallekin mennään lasten kanssa kun kesällä on ihan hyvä rahatilanne muutenkin, nyt tuli lisäksi tämä juttu. :D Paljonkohan laser-leikkaus maksais?
 
Mari
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Lomamatka tai menisin leikkauttamaan silmäni.. Ehkä nuo silmät. Lomalle varmaan lähdetään ilman sitä ylimääräistäkin.
Mullakin mietityttää tuo silmäleikkaus.. Lomallekin mennään lasten kanssa kun kesällä on ihan hyvä rahatilanne muutenkin, nyt tuli lisäksi tämä juttu. :D Paljonkohan laser-leikkaus maksais?
Riippuu tekniikasta millä tehdään, mutta kyllä kolmella tonnilla ne sais leikattua.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Pihimama:
No jos ois pakko törsätä niin 2000 matkaan = Pariisin Disneyland
700 pyörään mulle ja 300 lapsen televisioon ( ja possusta loput ! )
No jos mä sen matkalahjakorttina saisin niin sitten minäkin valitsisin Disneylandin :LOL:

Oon vaan niin tylsä, että totta tosiaan on toi summa ja vähän enemmänkin on säästötilillä. En usko tosiaan, että tekisin mitään sellaista, mitä en nyt tekis.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihimama:
No jos ois pakko törsätä niin 2000 matkaan = Pariisin Disneyland
700 pyörään mulle ja 300 lapsen televisioon ( ja possusta loput ! )
No jos mä sen matkalahjakorttina saisin niin sitten minäkin valitsisin Disneylandin :LOL:

Oon vaan niin tylsä, että totta tosiaan on toi summa ja vähän enemmänkin on säästötilillä. En usko tosiaan, että tekisin mitään sellaista, mitä en nyt tekis.
Juu, mutta nyt ei puhuttukaan säästötilistä tai siitä mitä kullakin on, vaan jos esimerkiksi tuo summa tulisi käyttää johonkin toukokuun aikana..

Enpä viitsisi yksin Disneylandiin lähteä, pitää keksiä toinen matkakohde ;)
 

Yhteistyössä