Mullakin mietityttää tuo silmäleikkaus.. Lomallekin mennään lasten kanssa kun kesällä on ihan hyvä rahatilanne muutenkin, nyt tuli lisäksi tämä juttu. Paljonkohan laser-leikkaus maksais?Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Lomamatka tai menisin leikkauttamaan silmäni.. Ehkä nuo silmät. Lomalle varmaan lähdetään ilman sitä ylimääräistäkin.
ostaisin uudet silmälasit; vanhat on todella vanhat...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:alkaisin pikkuhiljaa varustautua vuoden päässä odottavia lakkiaisjuhlia varten. maksaisin laskuja. uusisin nuorten urheiluvarusteita ...
Riippuu tekniikasta millä tehdään, mutta kyllä kolmella tonnilla ne sais leikattua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mullakin mietityttää tuo silmäleikkaus.. Lomallekin mennään lasten kanssa kun kesällä on ihan hyvä rahatilanne muutenkin, nyt tuli lisäksi tämä juttu. Paljonkohan laser-leikkaus maksais?Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Lomamatka tai menisin leikkauttamaan silmäni.. Ehkä nuo silmät. Lomalle varmaan lähdetään ilman sitä ylimääräistäkin.
No jos mä sen matkalahjakorttina saisin niin sitten minäkin valitsisin DisneylandinAlkuperäinen kirjoittaja Pihimama:No jos ois pakko törsätä niin 2000 matkaan = Pariisin Disneyland
700 pyörään mulle ja 300 lapsen televisioon ( ja possusta loput ! )
Juu, mutta nyt ei puhuttukaan säästötilistä tai siitä mitä kullakin on, vaan jos esimerkiksi tuo summa tulisi käyttää johonkin toukokuun aikana..Alkuperäinen kirjoittaja heh:No jos mä sen matkalahjakorttina saisin niin sitten minäkin valitsisin DisneylandinAlkuperäinen kirjoittaja Pihimama:No jos ois pakko törsätä niin 2000 matkaan = Pariisin Disneyland
700 pyörään mulle ja 300 lapsen televisioon ( ja possusta loput ! )
Oon vaan niin tylsä, että totta tosiaan on toi summa ja vähän enemmänkin on säästötilillä. En usko tosiaan, että tekisin mitään sellaista, mitä en nyt tekis.