G: mihin käyttäisit, jos sinulla olisi 3000e ylimääräistä rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Käyttäisin rahat todennäköisesti lomamatkaan mieheni kanssa ennenkuin vauva syntyy.
Sitten ei tule pariin vuoteen matkattua minnekkään kotimaasta kauemmas ennenkuin lapsi tarpeeksi vanha ymmärtämään jotakin matkustamisen mukavuudesta
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja JOS?:
Miten niin JOS olis?
Kyse on jossittelusta, jospa olisi ylimäärästä rahaa. 85%:lla ihmisistä sitä ei ole
Niinpä, mutta joidenkin on kovin vaikea ymmärtää sellaista ;) Vaikka itse olen onnekas, ei suurin osa ihmisistä voi sanoa, että voisivat heittää 3000e hatusta ja tehdä sillä mitä vain huvittaa.
 
---
No, minäkin olen onnekas, vaikka rahaa ei kyllä ole. Tarkoitus on mahdollisimman tehokkaasti levittää onnea.
Olen saanut jo säästettyä vajaan tonnin syksyn intian matkalle, sen pitäisi pian riittää kuukauden matkaan :)
Hyvällä säkällä voisin jäädäkin sinne vielä pidemmäksi aikaa tekemään yleishyödyllisiä töitä
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja JOS?:
Miten niin JOS olis?
Kyse on jossittelusta, jospa olisi ylimäärästä rahaa. 85%:lla ihmisistä sitä ei ole
Niinpä, mutta joidenkin on kovin vaikea ymmärtää sellaista ;) Vaikka itse olen onnekas, ei suurin osa ihmisistä voi sanoa, että voisivat heittää 3000e hatusta ja tehdä sillä mitä vain huvittaa.
No, mihin itse meinaat sen pistää, jos et säästää meinaa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
No, mihin itse meinaat sen pistää, jos et säästää meinaa?
Sitäpä tässä pohdinkin.. Ehkä lähden matkalle, ehkä jotain muuta, täällä on ollut ihan kivoja vinkkejä ja ideoita. Kaikenlaista ostamista on aina, mutta en tykkää materiasta niiiin paljon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
No, minäkin olen onnekas, vaikka rahaa ei kyllä ole. Tarkoitus on mahdollisimman tehokkaasti levittää onnea.
Olen saanut jo säästettyä vajaan tonnin syksyn intian matkalle, sen pitäisi pian riittää kuukauden matkaan :)
Hyvällä säkällä voisin jäädäkin sinne vielä pidemmäksi aikaa tekemään yleishyödyllisiä töitä
En toki tarkoittanutkaan sitä.. Minäkin olen onnekas muilla tavoin ja tahtoisin ehkä tehdä juuri vastaavaa kuin sinäkin ajattelit. Harmi etten voi jättää lapsiani niin pitkäksi aikaa ja nuorin on vielä hieman liian pieni.. :(
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En toki tarkoittanutkaan sitä.. Minäkin olen onnekas muilla tavoin ja tahtoisin ehkä tehdä juuri vastaavaa kuin sinäkin ajattelit. Harmi etten voi jättää lapsiani niin pitkäksi aikaa ja nuorin on vielä hieman liian pieni.. :(
Aikahan ei lopu, jos odottelet että lapsesi kasvavat.
Taavi Kassila myös odotti, että tyttärensä kasvoi täysi-ikäiseksi ennen Intiaan lähtöä
 
Kotiäiti
Ostettaisiin uusi keittiön kalusto, uusi tv, uusi digiboxi, uus aita ja portti, uus pihakalusto, uus pihavarjo, kävelylaatat pihatielle, uus sohva jne :D eikä rahat riittäis edes tuohon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En toki tarkoittanutkaan sitä.. Minäkin olen onnekas muilla tavoin ja tahtoisin ehkä tehdä juuri vastaavaa kuin sinäkin ajattelit. Harmi etten voi jättää lapsiani niin pitkäksi aikaa ja nuorin on vielä hieman liian pieni.. :(
Aikahan ei lopu, jos odottelet että lapsesi kasvavat.
Taavi Kassila myös odotti, että tyttärensä kasvoi täysi-ikäiseksi ennen Intiaan lähtöä
No, 2-vuotiasta en voi vielä jättää yksin tänne enkä taas mukaankaan, kun ei muita valvojia ole :) Ehkä parin vuoden kuluttua tilanne on toinen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja JOS?:
Miten niin JOS olis?
Kyse on jossittelusta, jospa olisi ylimäärästä rahaa. 85%:lla ihmisistä sitä ei ole
Mikä on YLIMÄÄRÄISTÄ rahaa? Mulla ei ainakaan ole ylimääräistä rahaa, vaan jokaiselle eurolle löytyy fiksu käyttötarkoitus ruoasta sijoittamiseen.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja JOS?:
Miten niin JOS olis?
Kyse on jossittelusta, jospa olisi ylimäärästä rahaa. 85%:lla ihmisistä sitä ei ole
Mikä on YLIMÄÄRÄISTÄ rahaa? Mulla ei ainakaan ole ylimääräistä rahaa, vaan jokaiselle eurolle löytyy fiksu käyttötarkoitus ruoasta sijoittamiseen.
Niin, kuulut sitten tuohon enimmistöön
 

Yhteistyössä