Mä panostaisin kanssa samaan.....Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Ostaisin pari koiraa lisää.
Talvivaara :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Shiksa:Osakkeisiin 2000e (Nokiaa, Konetta tai TeliaSoneraa), loput säästötilille.
Kyse on jossittelusta, jospa olisi ylimäärästä rahaa. 85%:lla ihmisistä sitä ei oleAlkuperäinen kirjoittaja JOS?:Miten niin JOS olis?
Oliko vaikea vastata esitettyyn kysymykseen? Ah..Alkuperäinen kirjoittaja JOS?:Miten niin JOS olis?
Niinpä, mutta joidenkin on kovin vaikea ymmärtää sellaista Vaikka itse olen onnekas, ei suurin osa ihmisistä voi sanoa, että voisivat heittää 3000e hatusta ja tehdä sillä mitä vain huvittaa.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Kyse on jossittelusta, jospa olisi ylimäärästä rahaa. 85%:lla ihmisistä sitä ei oleAlkuperäinen kirjoittaja JOS?:Miten niin JOS olis?
No, mihin itse meinaat sen pistää, jos et säästää meinaa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niinpä, mutta joidenkin on kovin vaikea ymmärtää sellaista Vaikka itse olen onnekas, ei suurin osa ihmisistä voi sanoa, että voisivat heittää 3000e hatusta ja tehdä sillä mitä vain huvittaa.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Kyse on jossittelusta, jospa olisi ylimäärästä rahaa. 85%:lla ihmisistä sitä ei oleAlkuperäinen kirjoittaja JOS?:Miten niin JOS olis?
Sitäpä tässä pohdinkin.. Ehkä lähden matkalle, ehkä jotain muuta, täällä on ollut ihan kivoja vinkkejä ja ideoita. Kaikenlaista ostamista on aina, mutta en tykkää materiasta niiiin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja ---:No, mihin itse meinaat sen pistää, jos et säästää meinaa?
En toki tarkoittanutkaan sitä.. Minäkin olen onnekas muilla tavoin ja tahtoisin ehkä tehdä juuri vastaavaa kuin sinäkin ajattelit. Harmi etten voi jättää lapsiani niin pitkäksi aikaa ja nuorin on vielä hieman liian pieni..Alkuperäinen kirjoittaja ---:No, minäkin olen onnekas, vaikka rahaa ei kyllä ole. Tarkoitus on mahdollisimman tehokkaasti levittää onnea.
Olen saanut jo säästettyä vajaan tonnin syksyn intian matkalle, sen pitäisi pian riittää kuukauden matkaan
Hyvällä säkällä voisin jäädäkin sinne vielä pidemmäksi aikaa tekemään yleishyödyllisiä töitä
Aikahan ei lopu, jos odottelet että lapsesi kasvavat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En toki tarkoittanutkaan sitä.. Minäkin olen onnekas muilla tavoin ja tahtoisin ehkä tehdä juuri vastaavaa kuin sinäkin ajattelit. Harmi etten voi jättää lapsiani niin pitkäksi aikaa ja nuorin on vielä hieman liian pieni..
No, 2-vuotiasta en voi vielä jättää yksin tänne enkä taas mukaankaan, kun ei muita valvojia ole Ehkä parin vuoden kuluttua tilanne on toinen.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Aikahan ei lopu, jos odottelet että lapsesi kasvavat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En toki tarkoittanutkaan sitä.. Minäkin olen onnekas muilla tavoin ja tahtoisin ehkä tehdä juuri vastaavaa kuin sinäkin ajattelit. Harmi etten voi jättää lapsiani niin pitkäksi aikaa ja nuorin on vielä hieman liian pieni..
Taavi Kassila myös odotti, että tyttärensä kasvoi täysi-ikäiseksi ennen Intiaan lähtöä
Mikä on YLIMÄÄRÄISTÄ rahaa? Mulla ei ainakaan ole ylimääräistä rahaa, vaan jokaiselle eurolle löytyy fiksu käyttötarkoitus ruoasta sijoittamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Kyse on jossittelusta, jospa olisi ylimäärästä rahaa. 85%:lla ihmisistä sitä ei oleAlkuperäinen kirjoittaja JOS?:Miten niin JOS olis?
Niin, kuulut sitten tuohon enimmistöönAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on YLIMÄÄRÄISTÄ rahaa? Mulla ei ainakaan ole ylimääräistä rahaa, vaan jokaiselle eurolle löytyy fiksu käyttötarkoitus ruoasta sijoittamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Kyse on jossittelusta, jospa olisi ylimäärästä rahaa. 85%:lla ihmisistä sitä ei oleAlkuperäinen kirjoittaja JOS?:Miten niin JOS olis?