G: Mihin aikaan teillä noustaan ylös sängystä viikonloppuisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yleensä 7-9,joskus tyttö 7v nukkuu pidempäänkin!
Toinen vanhemmista nousee ja siirtyy olkkarin sohvalle torjumaan kun lapset katsoo piirrettyjä! No jos nukkuvat 9 asti niin sit yleensä alkaa suoraan aamupalan laittoon!
Toinen saa sit nukkua niin pitkään kun nukuttaa jos ei mitään menoa!
Kohta homma varmaan vähän muuttuu kun saadaan uusi "herätyskello" <3
Lapset siis 5 ja 7

• Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Lapsi herää n. 7.00 ja mies hänen kanssaan. Mä herään "itsekseni" n. 9-10.

Jos mies on ollut viihteellä, mitä on kerran tai kaksi kuukaudessa mä herään ja mies jatkaa uniaan.

Ja tilanteen mukaan sitten muuten.

Nykyään rytmi on sellainen, että tyttö 2v herää joka aamu klo 8. Siis me ei herätetä, vaan tyttö herää itse ja alkaa sitten sieltä sängystään huhuilla meille. Usein mies kyllä antaa minun jäädä vielä nukkumaan, joten itse herään kymmeneltä.

lapset 2,5v ja 4,5v. Nousevat 5.30 - 8 välillä. Yleensä 6.00. Itse perästä kun jaksan nousta. Tulee aina jonkun aikaa puolella korvalla kuunneltua kun katselevat piirrettyjä, ennen kuin aamupalaa haluavat.

11 vuotias tyttö nousee noin klo 9-10. Pian 6 ja 5 vuotiaat pojat heräävät noin klo 7-8 välillä. 10kk ikäinen tyttö herää myös siinä 7-8 välillä. Allekouluikäiset heräävät näin myös arkisinkin.
Meillä lähes aina viikonloppuisin toinen vanhempi saa nukkua pitempään, jos nukuttaa ja toinen nousee ylös, kun lapsetkin heräilevät. Useinmiten se on mies, joka nousee ensin, sillä mä olen meistä se aamu-unisempi. Yleensä nuo pojat leikkivät huoneessaan jotain, eivätkä ihan heti tarvitse mitään, joten tarvitsee nousta ylös vasta, kun kuopus herää.

Mies, poika(8v)ja koiraset nousevat n. klo. 8.30-10.00 välillä..mies(aamun virkku)hoitaa silloin pojalle aamupalan, sekä koirien ulkoilutukset&ruokkimiset..ja mie(illan virkku) nukkua porskuttelen aina..piiiiitkään;)

Viikolla mies nousee töihin jo klo. 05.00 ja mie sitten nousen klo. 06.30-07.30 välillä ja hoitelen lapsen kouluun ja koirien tarpeet.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Niiskuneiti";28253539]Yleensä 7-9,joskus tyttö 7v nukkuu pidempäänkin!
Toinen vanhemmista nousee ja siirtyy olkkarin sohvalle torjumaan kun lapset katsoo piirrettyjä! No jos nukkuvat 9 asti niin sit yleensä alkaa suoraan aamupalan laittoon!
Toinen saa sit nukkua niin pitkään kun nukuttaa jos ei mitään menoa!
Kohta homma varmaan vähän muuttuu kun saadaan uusi "herätyskello" <3
Lapset siis 5 ja 7[/QUOTE]

Oi, ihuna herätyskello teille tulollaan-Onnea:heart:

Meillä mies nukkuu ainaniin pitkään kuin nukuttaa, minun tehtävä on nousta lasten kanssa aikaisin ylös. he kun heräävtä yleensä n. klo 7.00-8.00. Mies sitten nukkuu puolille päivin ja pitää olla hipihiljaa ettei iskä herää, koska on kesken unien herätessään vihainen kuin talviuniltaan heräteetyt karhu : /

Yhteistyössä