muutin tuossa 2 viikkoa sitten omilleni, mutta en aamuisin pääse sängystä ylös.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lily

Vieras
ja mulla on ensi viikolla työhaastatteluita aikaisin aamulla..olen tällainen kiltti pilalle hemmoteltu nuori nainen, kun en omin avuin pääse sängystä ylös, en vaikka mitä teen. olen pulassa :( olisiko teillä apuja tai neuvoja?

Tiedän tunteen, itse olin nuorena samanlainen. Herätyskello soi - sammutan sen - peiton ulkopuolella on kylmä - ajattelen lämmitteleväni vielä hetken - ja herään kolme tuntia myöhässä.
Laita soimaan useampi herätyskello, n. 5-10 minuutin välein. Muistutuksia puhelimeen, mitä tahansa. Lataa illalla kahvinkeitin valmiiksi ja katso itsellesi seuraavan päivän vaatteet, jotka ovat valmiina lähellä sänkyä että voit sukeltaa peiton alta suoraan lämpimiin vaatteisiin. Varaa itsellesi jokin extrahoukutteleva aamupala palkinnoksi sängystä nousemisesta. Kyllä se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja tarkennätko:
öö... siis miten niin et pääse? Etkö herää härätyskelloon, onko sulla jotain fyysisiä rajotteita vai eikö vaan huvita herätä?

kyllä mä tosi unisena herään herätyskellon pirinään, mutta mulla on sellainen paha tapa, että paina sen vaan kiinni ja jatkan uniani.

Alkuperäinen kirjoittaja lily:
Alkuperäinen kirjoittaja tarkennätko:
öö... siis miten niin et pääse? Etkö herää härätyskelloon, onko sulla jotain fyysisiä rajotteita vai eikö vaan huvita herätä?

kyllä mä tosi unisena herään herätyskellon pirinään, mutta mulla on sellainen paha tapa, että paina sen vaan kiinni ja jatkan uniani.

Laita se herätyskello sen verran kauas, että sun tarvii nousta ylös sammuttaan se... Vaikka toiselle puolelle huonetta. :) Samalla käyt pistään kaffen tai teepannun porisemaan ja meet pukeen illalla valmiiks laitetut vaatteet tai hilppaset suihkuun. (suihku virkistää tehokkaasti ja päivä alkaa raikkaana... Suosittelen. Ite en o aamuihminen, mut toi toimii hyvin) Siitä on hyvä jatkaa aamua. :)

Yhteistyössä