G: Mihin aikaan teillä noustaan ylös sängystä viikonloppuisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies, poika(8v)ja koiraset nousevat n. klo. 8.30-10.00 välillä..mies(aamun virkku)hoitaa silloin pojalle aamupalan, sekä koirien ulkoilutukset&ruokkimiset..ja mie(illan virkku) nukkua porskuttelen aina..piiiiitkään;)

Viikolla mies nousee töihin jo klo. 05.00 ja mie sitten nousen klo. 06.30-07.30 välillä ja hoitelen lapsen kouluun ja koirien tarpeet.

Mikä aamuvirkku se on jos nousee 8.30-10 välillä?

Meillä herätään viimestään klo 7 myös viikonloppuisin, lapset 7- ja10-v., monesti jo aiemmin.

6-7 herää pienemmät lapset 2, 5v ja 9kk, yleensä 7v kömpii myös seikkaan mennessä ylös, 9v saattaa nukkua 8 asti. Toinen nousee lasten kanssa ja yleensä toinenkin viimeistään 9 aikaan.

Lapset 1v11kk ja 3kk.. Herätys tapahtuu noin klo. 6.00 joka päivä.. Joskus vahingossa klo. 6.30. Minä herään lasten kanssa yhtäaikaa, sillä en osaa jäädä sänkyyn torkkumaan, jos talosta kuuluu ääniä ja olen aamuvirkku muutenkin. Ehkä joskus 2010 olen edellisen kerran nukkunut aamulla kasiin saakka :D Mies herää viikonloppuisin viimeistään seiskalta, sillä hänkin on aamuvirkku (töihin lähtee arkena klo. 5.00-6.00).. Joskus krapulapäivinä nukkuu ysiin saakka.

Kasilta ollaan monesti aamulla jo ulkona touhuilemassa... :D

Herätään aamuisin 04.45 pyhä tai arki. Minä yleensä jo ennen kellon soittoa. Lapset koulu aamuina heräävät klo 7. Viikonloppuisin heräävät 7-9 välillä itsekseen.

lapset 5-6 välillä, niin kuin arkenakin. mies joskus 3-4 aikoihin ja ite 3-6 välillä, saatan olla hereillä sängyssä ja esim lukea.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lapsi herää siinä klo 06-10, vaihtelee paljon edellisen päivän aktiivisuuden ja valvomisen mukaan.
Itse herään vaihtelevasti about klo 10-13, välillä käyn tietysti laittamassa lapselle ruokaa, laitan jonkun dvd:n, piirrustusvälineet jne.
Usein lapsi leikkii jotain siinä sängyssäkin.

Lapset 9,5 ja 5. heräilevät välillä 6-7:30.
Itse saatan nukkua paljon pitempään, esim kymmeneen.

Lapset (5v ja 3v pojat) herää viikonloppuisin 7-8. Yleensä isä nousee kello 6 ja on sitten valmiina. Laittaa sitten lapsille aamupalaa ja kattoo perään. Itse herään kyllä samaan aikaan kuin lapset, mutta jos väsyttää niin yleensä voin ottaa vielä nokoset.

Yleensä meillä menee näin. Jos mies on joskus harvoin viihteellä tai jostain muusta syystä valvoo (haluaa katsoa jotain urheilua yöllä, harvoin) niin sitten sovitaan etukäteen että hoidan aamun. Siinä nyt ei ole tosiaan paljoa hoitamista enää, joten mielelläni teen sen kunhan etukäteen tietää.

Molemmat lapset herää 6-7 aikaan, yleensä heti kuudelta. 2-vuotias ja vauva. Aikuiset herää sit samalla, ellei mies ol ejoutunut heräämään navettaan jo aamuyöllä vaikka poikimisen takia.

Nuorin herää viimeistään kuudelta, oli arki tai pyhä ja isommat lapset viimeistään seiskalta. Ite loikoilen yleensä puoli kasiin asti vaihdettuani pienimmän vaipan, lapset leikkivät keskenään jonkin aikaa herättyään.

Yhteistyössä