1. Miehen seksihalut varmasti entisellään, paljon hellyyttä jne., mutta itse akti jäänyt sitten jonkun rv 28. Mies sanoo pelkäävänsä, että vauvalle kävisi jotain ja on sitä mieltä, ettei pieni tauko meidän suhteeseen ihmeellistä lovea tee, että jaksetaan vähän odottaa, jotta jälkikasvu saadaan maailmaan turvallisesti. Tästä en ole jaksanut valistaa sen enempää, sillä meillä ollut ennenaikaisuuden riski koko ajan ilmassa. Vaikka lääkärinmääräystä pidättäytymisestä ei ole.
2. Omat halut on pysyneet samanlaisina. Vaikka nyt loppusuoralla ei oikein touhusta taitaisi tulla mitään, kun vatsa on niin jättimäinen ja alapää hellänä. Siihen asti kun vatsa ei ollut vielä pahemmin tiellä, niin touhu oli ihan kivaa.
3. Mies naureskelee kuvulleni ja muutenkin heitetään sisäpiirivitsiä turvotuksesta ym. Rintoja hän ihailee, kun ovat kuulemma niin mielettömän makeet just nyt. Kovasti kannustaa, kun itse aina välillä masentuu arvista ym. Kehuu urheaksi tytöksi, kun olen jaksanut nämä kuukaudet.
4. Riitoja ei seksistä olla saatu aikaan, aina välillä olen ehdotellut pientä sessiota makkarin puolella, mutta ollaan yhteistuumin aina päädytty siihen, että annetaan nyt asian olla. Kyllä me vielä ehditään. Onhan asia ehkä hiukan sellaista outoutta tuonut, kun yleensä mies on kuitenkin ollut ihan innokas näissä touhuissa ja seksielämä on ollut tosi hienoa.
5. Muutokset johtuvat käsitykseni mukaan juuri sen ennenaikaisen syntymän pelosta, näin ollaan juteltu ainakin. Ja toisaalta itseä häiritsee jo tuo vatsa ja se ajatus, että seksin keskellä pienet potkut rytmittävät vatsasta käsin... Jotenkin menee sellainen eroottinen olo vähän ohi.
6. Toivoisin, että tämä seksin kuivakausi meillä ei todellakaan jatku raskauden jälkeen ja ollaan puhuttu siitä, miten sitten rakastellaan niin että paukkuu.

Heti kun paikat sen kestää. Vaikka tähän ketjuun olikin suurin osa kommentoinut, että seksielämä about entisellään, niin veikkaisin, että monella saattaa tilanne olla samanlainen kuin meillä, eli että mies erityisesti pelkää tekevänsä tuhoa.