G:luotettavat raskaustestit ja ei luotettavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhoinen84

Vieras
pinotaanko tänne raskaustestit joihin voi luottaa ja joihin ei voi luottaa.
Mielenkiinto heräs kun on lukenut hirmu monelta että testi on näyttäny väärin.

En tiedä, näyttääkö mikään testi ihan tosissaan väärin, jos tulkitsijalla ei ole ainakin vähän mielikuvitusta mukana. :) Joissain liuskatesteissä on ns. viivanpaikka, jonka voi vaivakuumeinen tulkita plussaksi ("haamuksi"), mutta sitä se ei kuitenkaan ole. Viivanpaikka on harmahtava, mutta plussassa on aina edes hitunen väriä.

Minä kehottaisin varomaan testien kaivamista roskiksesta. Ainakin apteekin oma raskaustesti tuottaa minulla usein väärän plussan kuivuttuaan. Viiva on silloin selvä ja värillinen, mutta kuitenkin normaalia kapeampi.

Plussaonnea kaiken merkkisillä testeillä!

:heart: piip

Mä oon luottanut taas apteekin omaan.Kerran tein jonkun liuskan(ed.raskaudessa),en muista merkkiä mutta sekin toimi.Apteekin oma ei ainakaan näytä viivan paikkaa,et siks siihen oli helppo luottaa eikä tullu pohdittua onko toi viivan paikka vai itse viiva. :D

mammaksin liuskoilla testattu kans useampikin plussa ja varhaisessa vaiheessa, samoin vielä olen varmistanu tuolla aconin kasetti testillä, sillä erittäin herkällä siis... aina on plussa pitäny paikansa, ja ni ku joku sanoikin ni vauvakuumeinen voi itse kuvitella näkevänsä jopa siinä jonkin sortin haamu viivan ja se ei sit olekaa.. itellä noissa testeissä selkeesti erottunu punertava viiva jos oon ennen menkkojen myöhässä oloa testannu, ja nyt tämä minkä viimeks testasin oli kp24/28-29 sellainen viiva et juuri ja juuri saatto erottaa jonkun viivan siellä, mut en siihen luottanu koska siinä ei väriä näkyny tai saati viivaa kunnolla kp26 sit tein haalean mutta kunnollisen plussan...

peikko ja veikko 13+2

Yhteistyössä