Entäs mikä oli pettymys? Mun lemppari on tällä hetkellä ne Pirkka parhaat Tuulihatut. nams! pettymyksiä ei oo tullut vielä vastaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pirkan amppari jäätelö samaten pirkan suklaatuutti on tosi hyvä.pirkalla on sellasia jogurttipikareita,pähkinä ja kiiwi makuina ne on kans hyviä.
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Pirkka pesto on parasta ja edullista! Mä kyllä tykkään pirkka wc-paperistakin :ashamed: En sit tiedä kumpi menis ykköseks.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Pirkka pastaa juustokastikkeessaja pirkan sekamehu
Pettymystä ei tuu mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Pirkka pastaa juustokastikkeessaja pirkan sekamehu
Voi yäk!
Mul taitaa olla kaurakeksit.
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Pirkka pastaa juustokastikkeessaja pirkan sekamehu
Voi yäk!
Mul taitaa olla kaurakeksit.
ne on kanssa ihania ne riisisuklaakeksit.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Pirkka pesto on parasta ja edullista! Mä kyllä tykkään pirkka wc-paperistakin :ashamed: En sit tiedä kumpi menis ykköseks.
eikös se oo juur se missä on niitä sydämiä? mun lempparia :heart:![]()