G:KUULUUKO pyjaman alla käyttää alushousuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--??

Vieras
Mies ei käytä koskaan pyjamahousujen alla alushousuja/boxereita, ja kuitenkin käyttää samoja housuja viikonkin pesemättä niitä. Musta tuo on hieman outoa, itse en ainakaan hinkkaisia "vehkeitäni" housuihin ja pitäisi samoja housuja viikon. Eli kysymys kuuluu, kuuluuko teidän mielestä pyjaman kanssa käyttää alushousuja?

meillä nuorempi ei käytä ja joka aamu laitetaan yökkärit pesuun kun laps hikoilee niin paljon, en vois kuvitellakaan että käyttäis niitä viikon ja isompi käyttää alkkareita ja pitää max 3 yötäyökkäreitä ja minä nukun alasti :D

ei saisi käyttää. näin on gyne mua opastanut. naisen varsinkin tarvii antaa paikkojen saada ilmaa välillä ja siksi löysät yöhousut ilman alushousuja olisi toivottavaa kaikilla naisilla. toki en käytä niitä samoja kun ihan max kaksi yötä...

vetääkö ap:n mies pyjamahousut likaisen ... päälle? Me käydään iltaisin suihkussa ja mun mies nukkuu alasti. En tykkää siitä, koska hän hikoilee, mutta minkäs teet. Jästipää mikä jästipää. Onneksi kuitekin alapäänsä pesee ennen kuin tulee sitä lakanoihin "hinkkaamaan"

Kuuluu, mut en mä aina käytä. Ja jos ei käytä ni ne housut kuuluu pestä yhtä usein ku pikkuhousutki! Sen takia kannattais kyl käyttää.

Mulla oli lapsena erikseen yöalkkarit jotka aamulla laitoin tyynyn alle ja sit illalla taas jalkaan. :|

En ole edes tullut ajatelleksi, että pyjaman alle voisi jättä alushousuja! Nimenomaan sen takia, että iholle pitää antaa välillä ilmakylpyjä.
Lukion aikana oli luokkakaveri, joka jätti sekä alushousut että rintaliivit yöpuvun alle, mielestäni oli ihan outo.
Eihän pyjama (jos on riittävän löysä) likaannu samalla tavalla kuin alushousut, joten joka yö emme vaiheta puhdasta. Samalla logikilla pitäisi niiten, jotka nukkuvat alasti, laitta joka yö uudet lakanat. Tai laitavatko? Enhän oikeastaan tiedä, olen vaan luullut, että eivät. Vähän likaantumisen mukaan vaihdettaan. Kun alushousut ovat päivällä jalassa 18h ja yöpuku yöllä 6h, sittenhän 3 yötä = 1 päivä (lapsilla toki on yö ja päivä melkein yhtä pitkiä, mutta meillä miehen kanssa). Plus se, että ne oikeasti ei ole niin lähellä likaisia elimiä.

Koskas te värkkiänne tuuletatte ellei öisin?
Pyjaman/yöasun alla ei kuulu pitää alkkareita (ellei sellaiset löysät bokserityyliset), luonnollisestikin alapesu suoritetaan illalla ja yövaate vaihdetaan puhteeseen tarpeen vaatiessa vaikka joka päivä.

en tiiä kuuluuko, mutta jos mulla olis pyjama en käyttäisi.
mula on pitkä polvin asi ulottuva yöpaita enkä käytä snekään alla alushousuja, kuin kuukautisten aikaan. En käytä öisin edes tissiliivejä

Yhteistyössä