G: Kun täytit 18v, missä (paikallisessa) baarissa kävit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Åsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
en käyny missään :/ kovat oli suunnitelmat kyllä mut sitten se vaan jäi. 18v jälkeen taisin käydä Him:n keikalla ja sen jälkeen Winger nimisessä pystybaarissa...
myöhemmin oon ottanu kyl vahingon takas :saint:

ootko oulusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Alkuperäinen kirjoittaja wertsukka:
rokkarissa ja pinkussa tosin tota rokkaria ei enää ookkaan
Voi niitä aikoja... Mä haaveilin jo rokkarin ollessa prisman talossa et tonne meen sit ku täytän 18v. Ja niinhän mä meninkin. Haikee fiilis tuli kun kaveri soitti et tuutko illalla rokkariin lopetusbileisiin ja olin just matkalla mökille... :headwall: No, sama paikka mut eri nimi ravintolalla jossa tapasin nykyisen mieheni ja lapseni isän. :heart: :D

Kumman ensin? Miehesi vai lapsesi isän?

Alkuperäinen kirjoittaja Lahti rules:
High Hill House
Oldi
Park Ferme
Golden
(tää oli ihan ykkösmesta! Nykysin asioin samassa paikassa hoitaessani pankkiasioita... nauratti kun ekan kerran astelin ovesta pankkiin, et enpä oo koskaan näin selvinpäin tullu näistä ovista sisään!)
:)

Tummat lainaan suoraan, kun niissä tuli "asuttua"...... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
RT:ssä :ashamed: jos joku vaikka tietää paikan :D

Tuttu paikka :D

Hmm taisin käydä rockwells eli rokkarissa sillon vai olinkohan mä sillon exäni kanssa sen vanhemmilla Kajaanissa ja siellä oltiin Dominossa ja Marilyn....olikohan sellasia edes siellä? :ashamed:

Papukaijassa ehdottomasti! Ja myös jos oikein muistan ni Siellä Big Lifessä.. Eiks sinne menty jotain portaita pitkin alas? Ei oikein pysty muistaa ku tästä on "muutama" vuosi aikaa...

Crazy Horsessa, Senssillä ja Freetimessä (?) - vai mikä sen Tammerkosken rannalla olevan nimi oli silloin vuonna x?

Ja tuo Crazy Horsekin oli aluks Cabare Oscar.. oi niitä aikoja :).

Onks täällä muita tamperelaisia (tai entisiä niinkuin minä)?

Yhteistyössä