G:Kuka maksaa tv-lupaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen maksanu jo useita vuosia, ehkä 7, kun jäin vahingossa kiinni TV lupatarkastajalle ja jouduin maksaa takautuvasti TV lupaa 3:lta viikolta. Että onneksi en sanonut että telkku on ollu mulla 10 vuotta. Olis pitänyt sanoa että tänään tuli tv ovesta sisään :|

Alkuperäinen kirjoittaja :
maksan suoraveloituksena lapsilisästä, alle 20e!kk. Kyllä se tarkastaja takaisin tulee ja kiinni jäit! Ja me muut maksamme sinunkin lupasi, häpeä!

Älä maksa jos noin sapettaa. En minäkään. Ja tarkastajaa ei ole vuosikausiin näkynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi 82:
Mä maksan HETI kun sieltä tulee jtn sen arvosta, mutta pelkkää paskaa uusintaa ja chatteja ja pelejä, PÄIVÄLLÄKIN!

ahaa, olet siis tirkistelijä? Mitä kun lapsi avaa oven ja selviää, että telkkari ollut teillä jo vuosia? Sitten maksatkin kerralla ja paljon!

Onneksi meillä alakerrassa summeri :laugh: ja jos vaikka avaisikin lapsi oven, niin ei ne sisälle saa ängetä ja tv ei näy ovelle =) ovi kiinni ja adios!

mekin nykyään maksetaan kun muutettiin omakotitaloon... En kyllä maksais jos ei näkyis ulos. Mäkin olen sitä mieltä että kyllä ne jotka kattoo ykköstä ja kakkosta saisivat ostaa ne paketteina. Ja hyvällä omalla tunnolla katselin sitä aiemmin ilmankin maksua kun en ykköstä enkä kakkosta koskaan katsonut. Ihan turha maksu... Maksan mielelläni esim tv 1000, sitähän mä katsonkin.

Vielä kerran: Tv-lupa ei koske pelkästään Ylen kanavia vaan myös muita koska MTV3 ja Nelonen käyttävät Ylen verkkoa. Epäsuorasti maksu koskee siis myös noita kanavia.
Ja minä maksan tv-maksuni kiltisti.

Yhteistyössä